  • Data: 2003-04-24 17:53:42
    Temat: KKx2 + Carrefour
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hejo,

    byłem sobie dziś w Carrefour Targowek i zapragnalem zaplacic dwoma
    kartami... just for fun :) Kasjerka owszem wziela, owszem zautoryzowala
    pierwsza... i ZONK... z drugiej nie idzie ! Przybiegla, az pani menaher i
    wyjasnila mi, ze system nie rpzewiduje placenia dwoma kartami... tylko jedna
    karta + gotowizna na przyklad (to ja sie pytam dlaczego kasjerka tego nie
    wie ?!?!?). Pytam sie wiec co robimy: a ona na to, ze o taaaammm -----> jest
    bankomat. Zasmiałem sie szpetnie, porzucilem koszyk i sie oddaliłem z
    miejsca zdarzenia :)

    W ten oto sposob do spolki z Carrefour'em pozbawilem sie kolacji :)

    MAd Hat
    ter

    Ps. A wszystko przez to, ze ochroniarz zapragnal pogrzebac sobie w moich
    zakupach :))))