  • 1. Data: 2009-02-17 15:59:25
    Temat: Kalkulator / Porównianie lokat bankowych
    Od: Homzik <h...@g...com>

    aktualizacja, najciekawiej wypadaja killer i open/noble na 2 miechy 8%

    http://sheet.zoho.com/view.do?url=http://yyy.pl/loka
    ty.xls
    http://yyy.pl/lokaty.xls

    w pierwszej wersji (online) nie dziala sortowanie, domyslnie
    posortowane wg dlugosci

  • 2. Data: 2009-02-17 17:25:09
    Temat: Re: Kalkulator / Porównianie lokat bankowych
    Od: "eclip" <e...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    zrób podział na lokaty na których można Belkę ominąć, z doświadczenia wiem że
    jest duże zainteresowanie.

    Pozdrawiam.
    ---------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 3. Data: 2009-02-17 17:32:43
    Od: Homzik <h...@g...com>

    w wersji nie-online jest taka opcja

  • 4. Data: 2009-02-17 18:06:31
    Od: "Tomasz Godziebiewski" <e...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    fakt jest, mi nie działa wywala "Nie można uruchomić makra..."

    Pzdr
    ------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 5. Data: 2009-02-17 18:37:59
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

  • 6. Data: 2009-02-17 18:44:05
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Zyga" news:gnf0la$vh2$1@mx1.internetia.pl

    [ciach]

    To może ten kalkulator się Panom przyda ;)
    http://kredyty.name/kalkulator_lokat.php

  • 7. Data: 2009-02-17 19:06:03
    Od: Homzik <h...@g...com>

    > a co z eurobankiem na 7 dni? Mialby chyba drugie miejsce.

    ma oprocentowanie zmienne, a tego nie bralem pod uwage, zreszta i tak
    wybralbym killera 8% na 10 dni, gdzie nie musze miec konta i wszystko
    moge zrobic przez net

  • 8. Data: 2009-02-17 20:34:54
    Od: "eclip" <e...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Killer ma ograniczenie do 10 000 zł.
    A w Eurobanku nie masz ograniczenia, a oprocentowanie bez belki jest nie do
    przebicia na tradycyjnych lokatach.

    Pzdr
    ---------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 9. Data: 2009-02-18 08:09:49
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Homzik pisze:

    > ma oprocentowanie zmienne, a tego nie bralem pod uwage, zreszta i tak
    > wybralbym killera 8% na 10 dni, gdzie nie musze miec konta i wszystko
    > moge zrobic przez net

    no to robisz porównanie lokat czy tylko wybierasz jedną najlepszą?

    Przy okresie 7 - 10 dni jakie znaczenie ma fakt stałego/zmiennego
    oprocentowania? Nie szukając daleko, eurobank ze zmiennym miał i ma 7%,
    pocztowy ze stałym miał 10% a ma 8%.

    pzdr
    Zyga

  • 10. Data: 2009-02-26 20:37:43
    Od: Homzik <h...@g...com>

    aktualizacja zestawienia, dodano tez realna wysokosc podatku Belki

    http://yyy.pl/lokaty.xls

    http://sheet.zoho.com/view.do?url=http://yyy.pl/loka
    ty.xls

    w wersji online nie dzialaja makra pozwalajace na dowolne sortowanie
    lokat