  • 21. Data: 2008-07-11 12:02:55
    Temat: Re: Karne odsetki [Citi] ?
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Jestem, ale to na pewno nie ta przyczyna, bo jak nie obciazyli mi
    poleceniem
    > zaplaty i spracilem dzien po terminie (wieczorem) tak ze pieniadze trzafily
    > do banku 2 dni po terminie splaty to zaostala naliczona kara i odsetki.
    > Dzis zapewne sie okaze jak potraktowali naszego kolege. Ja jestem gotow
    > zalozyc sie, ze kary nie bedzie :).
    >
    > MK

    zgadza sie, z tego co wiem mechanizm ten jest po to aby zapewnic osobom,
    ktore zlecily przelew w dniu terminu splaty z innego banku, ale srodki nie
    dotarly/nie zostaly zaksiegowane tego samego dnia w citi

  • 22. Data: 2008-07-11 12:18:03
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 11 Jul 2008 12:02:55 +0000, Seba napisał(a):

    > zgadza sie, z tego co wiem mechanizm ten jest po to aby zapewnic osobom,
    > ktore zlecily przelew w dniu terminu splaty z innego banku, ale srodki
    > nie dotarly/nie zostaly zaksiegowane tego samego dnia w citi

    No jeżeli jest tak jak mówisz, to Citi jest chyba pierwszym bankiem, w
    którym lepiej opłaca się* spłacać kk zdalnie niż lokalnie.

    *no chyba, że ktoś ma świadomość jak działa automatyczna spłata w Citi,
    zanim to włączy

    Xenocide

  • 23. Data: 2008-07-11 12:40:13
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja zadzwoniłem powiedziałem co i jak. Pan skontaktował się od razu z
    > działem kart (o ile pamiętam) i na następny dzień miałem już wycofane
    > odsetki. Jako, że redukuje liczbę problemów*, to teraz sam spłacam i to
    > jest muszę powiedzieć najlepszy i najbardziej dokładny automat jaki
    > znam ;)
    >
    > *czytać kart

    tez splacam juz sam - ten sposob dziala najlepiej ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2008-07-11 14:26:05
    Od: ra9om1ak <r...@g...com>

    On 11 Lip, 13:48, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:
    > Dnia Fri, 11 Jul 2008 13:40:28 +0200, MK napisał(a):

    > No jeżeli tylko się pochwali to wszystkiego się dowiemy. Ja tam będę
    > obstawał przy swoim dla równowagi.

    Na pewno sie pochwale. Martwi mnie co innego. Wczoraj przelew zostal
    zrobiony z ipko ok. 22.00. Poslilkujac sie podana przez Was strona
    http://www.money.pl/banki/elixir jest lipa, bo u mnie srodki sa dalej
    nierozliczone i oczywiscie Citi nic nie ma. Jedyne, co moge sobie
    druknac to "zlecenie przelewu" ze srodkow nierozliczonych w ipko.
    Raniutko tego nie bylo, pojawilo sie troszke pozniej. Na tym jest
    napisane, ze przelew zostal zrobiony 10.07, ale zaksiegowany 11.07. Z
    tego co widze, jeszcze jest jedna sesja ipko...ostatnia szansa. W Citi
    dalej wisi tylko kwota zadluzenia. Zeby bylo smieszniej to jest cale
    50 zl. Jak to sie ma do tego, ze _byc moze_ zaplace 59 zl + 25 %
    odsetek ? ;] Wiem, wiem - moja wina, coz za gapowe sie placi.

    Dam znac co i jak. Pewnie bede pisac jakies odwolanie ;]

    Pozdrawiam, dzieki za porady.

    ra9om1ak

  • 25. Data: 2008-07-11 14:43:03
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    .googlegroups.com,
    *ra9om1ak* wrote:

> [...]
    > http://www.money.pl/banki/elixir jest lipa, bo u mnie srodki sa dalej
    > nierozliczone i oczywiscie Citi nic nie ma. Jedyne, co moge sobie

    Bo na stronie citi to sie pojawi po dzisiejszym wieczorno-nocnym ksiegowaniu
    dopiero.
    czyli jak jutro sprawdzisz to bedzie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 26. Data: 2008-07-11 16:54:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" g56sct$maj$...@n...dialog.net.pl

    > Można też podjeść do ich placówki jeżeli jest jakoś w miarę sensowną
    > odległość i spłacić przez wpłatomat.

    Pisał, że nie ma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2008-07-11 20:48:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    darnok pisze:

    > Bo na stronie citi to sie pojawi po dzisiejszym wieczorno-nocnym
    > ksiegowaniu dopiero.
    > czyli jak jutro sprawdzisz to bedzie.

    Nie chce mi sie sprawdzac (net dzis muli), ale chyba w FAQ Citi nawet
    opisuja, ze wplaty na karte sa widoczne ze sporym opoznieniem.

  • 28. Data: 2008-07-11 22:20:48
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > Nie chce mi sie sprawdzac (net dzis muli), ale chyba w FAQ Citi nawet
    > opisuja, ze wplaty na karte sa widoczne ze sporym opoznieniem.

    ksiegowania na kk citi odbywają się w nocnym batchu (batch jest po każdym
    dniu roboczym), czyli w najgorszym wypadku jak zleci sie przelew w innym
    banku w piatek po poludniu i nie zdazy on dojsc do citi tego samego dnia, to
    bedzie na karcie widoczny dopiero we wtorek (po poniedzialkowym batchu)

  • 29. Data: 2008-07-14 17:40:13
    Temat: czyzby ?
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Seba wrote:

> [...]
    > przelew w innym banku w piatek po poludniu i nie zdazy on dojsc do
    > citi tego samego dnia, to bedzie na karcie widoczny dopiero we wtorek

    Karta splacona...nic nie doliczylo. Chyba ze jeszcze doliczy. Zaksiegowane z
    data 11.07, czyli dzien po splacie, niby. Czy odsetki sa doliczane od razy i
    ta "kara", czy pozniej ? Mial ktos taka sytuacje z Citi ?

    Bede informowac na biezaco ;]

    Pozdrawiam

    ra9om1ak

  • 30. Data: 2008-07-14 17:55:12
    Temat: Re: czyzby ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "ra9om1ak" <r...@g...pl> wrote in message

    > Bede informowac na biezaco ;]

    Nie bedzie o czym :). Sprawdz jaka date masz przy splacie...

    MK