  • Data: 2006-06-02 09:14:46
    Temat: Karta Kredytowa lub debetowa działająca w USA
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Potrzebuję karty, którą będę w stanie płacić w USA.

    Mam karty Maestro z KB i Visę Electron z mB, ale takie chyba nie będą
    przydatne.

    mBank chciał mi dać kartę z okazji wzięcia u nich kredytu
    mieszkaniowego, ale dadzą ją dopiero po uruchomieniu kredytu, a karta
    będzie mi potrzebna za ok. 2 tygodnie, dzisiaj będę z nimi rozmawiał czy
    załatwią mi ją wcześniej, ale pewnie nie.

    Jaką kartę wybrać?
    W jakim banku założą mi kartę w kilka dni?
    Znajomy mówił mi o karcie z Fortis banku, którą można wyjmować pieniądze
    w USA bez prowizji, jaki to jest rodzaj karty?