  • 1. Data: 2008-04-17 20:13:06
    Temat: Karta Multima z Żagla
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    Witam,
    ktoś z was posiada albo ma coś do powiedzenie na jej temat?
    Dziś zadzowniła do mnie Pani i zaproponowała z limitem 5 000 zł
    (- kredyt który cały czas się spłaca).
    http://www.zagiel.com.pl/glowna.php?id=prod_karta_kr
    edytowa/karta_kredytowa

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 2. Data: 2008-04-17 20:25:42
    Temat: Re: Karta Multima z Żagla
    Od: otrov <o...@w...pl>

    morghul pisze:
> [...]
    > ktoś z was posiada albo ma coś do powiedzenie na jej temat?
    > Dziś zadzowniła do mnie Pani i zaproponowała z limitem 5 000 zł (-

    edytowa/ile

    "VISA _Electron_ Żagiel"

    Opłata za prowadzenie rachunku karty: 4,00 zł / miesiąc
    Opłata z tytułu ubezpieczenia karty: 2,50 zł / miesiąc

    Czyli 6,50 zł / miesiąc.

    Jednym słowem - droga karta i na dodatek jeszcze "electron". Gdzie
    indziej możesz mieć to za darmo. Właściwie to nie musisz nawet za bardzo
    się starać, żeby znaleźć lepsze warunki, np. w CitiBanku za zwykłą VISE
    a nie zwykły Electron zapłacisz "0 zł /mc" i na dodatek dostaniesz
    program partnerski (punkty BP). W innych bankach też jest podobnie.

    o.

  • 3. Data: 2008-04-18 08:50:55
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Apr 2008 22:13:06 +0200, morghul napisał(a):

> [...]
    > ktoś z was posiada albo ma coś do powiedzenie na jej temat? Dziś
    > zadzowniła do mnie Pani i zaproponowała z limitem 5 000 zł (- kredyt

    Kolega miał, ale go szybko z niej wyplątałem. Masa zbędnych ubezpieczeń i
    jak sobie podliczysz *12 m-c to ci wyjdzie, że płacisz prawie tyle co za
    pierwszego lepszego Golda w dowolnie wybranym banku.

    Xenocide