  • 11. Data: 2004-09-12 01:58:40
    Temat: Re: Karta Visa Classic Multibanku
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Tomasz,

    W Twoim liście datowanym 11 września 2004 (09:48:48) można przeczytać:

    > BTW - ktoś mógłby w końcu zmienić tam szefostwo, bo obecnie we Wrocławiu
    > jest tylko jeden nadający się do korzystania oddział. Trochę mało jak na
    > takie duże miasto...

    Dokładnie, odkąd miałem wątpliwą przyjemność parę razy załatwiać coś
    na Mikołaja to placówki unikałem jak ognia. Dopóki nie poznałem
    Teatralnej :) Co prawda na początku też był mały zgrzyt ale obsługa
    bardzo zręcznie z niego wybrnęła i od tej pory moja noga na Mikołaja
    więcej nie postanie.
    Tam w ogóle chyba jakieś fatum panuje bo jak byłem w Eurobanku 15
    metrów dalej to po 20 minutach czekania i obserwowania jak doradcy
    chaotycznie załatwiają jednego klienta biegając do każdego z 3 biurek,
    wyciągając spod nich jakieś materiały i sprawdzając coś na monitorze u
    osoby obsługującej innego klienta (!) oraz znikają na zapleczu po
    każdym kliencie to też postanowiłem tam nie wracać.

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. konlin[at]post.pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Don't be surprised, when a crack in the ice
    Appears under your feet"