  • 11. Data: 2009-05-17 21:35:15
    Temat: Re: Karta debetowa w eurobanku
    Od: Ra <a...@a...com>

    darnok pisze:

    > Jeden o zupie, drugi o dupie.
    > Ty piszesz o Inteligo, a RobertS o Eurobanku.
    > I sie niezle dogadaliscie ;-)
    a to sorry - z cytatu wynikało że to o inteligo, tam za brak "osadu" też
    się chyba płaci 4zł ;)

  • 12. Data: 2009-05-18 22:19:35
    Od: "donald" <d...@k...corporation.p>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > Jakoś wiele banków kasuje za karty debetowe - oczywiście TOiP ustala
    > zarząd banku.

    W Polsce! To raczej glownie domena bankowosci w Polsce - korjenie za kazda
    czynnosc, nawet ta najbzdurniejsza.

    > I dlaczego osoby mające na koncie 0 zł miałyby być traktowane lepiej niż
    > te, które na koncie kasę mają?

    Lepiej?
    Skoro na koncie zero to dlaczego bank potrafi zejsc ponizej zera?
    To raczej okradanie a nie traktowanie "lepiej".

    > Na co bankowi klient, któremu wydał kartę i ww. ma jeszcze 0 zł na koncie?
    > W jaki sposób bank miałby zarobić na takim kliencie?

    Byc moze jak sotanie pensje to wlasnie na to konto wplaci. Droga otwarta.
    Jesli na koncie zero to niech nak postawi warunek, ze albo cos wplacisz albo
    konto likwidujemy, dlaczego bnanki nie likwiduja z automatu rachunkow
    zerowych tylko naliczaja oplaty na "minus". Czy to nie oszustwo i
    zlodziejstwo?
    Nadal nie rozumiem sensowanosci pobierania abonamentowaej oplaty za
    posiadanie karty.
    Koszt plasticku?
    Moze koszt, nadruku...
    Skad w taki razie takie roznice w abonamentach?
    Jesli ja zanosze pieniadze do banku, ktory to tej gotowki odemnie potrzebuje
    po to by nia opbracac i zarabiac, to bank powinien mnie jeszcze zachecac do
    tego, a w polsce wyglada to tak jak by bank jeszcze mnie za to kroil ze daje
    mu srodki do zarabiania. Zloty biznes!
    Bankowosc w Poslce jest najdrozsza w europie. Czy jest inny kraj w UE ktopry
    pobiera oplaty za prowadzenie konta osobistego? Mam na mysli samo konto -
    bez dodatkow, bez warunkow o obrotach itp. Wiem, ze we francji, UK mozesz na
    koncie miec zero przez dwa lata i nic to cie kosztowac nie bedzie (po dwuch
    latach w UK wysla pismo o zamkniecie rachunku) czy tak nie mozna w Polsce?
    Tyle sie mowi w Polsce o przejsciu na e-banking a jednoczesnie sie za to
    kroi, toz to powinna byc za darmo tak by coraz wiecej ludzi na to
    przechodzilo... A wyglada to tak, ze w Polsce osoba z kilkoma kartami
    platniczymi w portfelu to "ktos" bo go na to stac:)))

  • 13. Data: 2009-05-18 22:59:04
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    donald <d...@k...corporation.p> wrote:
    > Tyle sie mowi w Polsce o przejsciu na e-banking a jednoczesnie sie za
    > to kroi, toz to powinna byc za darmo tak by coraz wiecej ludzi na to
    > przechodzilo.

    M.in. w Holandii, Belgii i Czechach opłaty za konta bankowe są dużo
    wyższe niż Polsce.

  • 14. Data: 2009-05-19 09:41:42
    Od: Dąbrowski <0...@a...pl>

    Użytkownik "Miernik" <p...@p...miernik.name> napisał w wiadomości

    > M.in. w Holandii, Belgii i Czechach opłaty za konta bankowe są dużo
    > wyższe niż Polsce.

    Czy musiałeś być tak brutalny? Czy musiałeś pozbawić ludzi złudzeń?

    ;)

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirus

  • 15. Data: 2009-05-19 23:23:50
    Od: "donald" <d...@k...corporation.p>

    "Miernik" <p...@p...miernik.name> wrote in message

    > M.in. w Holandii, Belgii i Czechach opłaty za konta bankowe są dużo
    > wyższe niż Polsce.

    Za zwykle bierzace rachunki?
    Mozesz jakis przyklad?
    Aha mi chodzi wylacznie o samo konto bez ubezpieczen i innych dodatkow.

  • 16. Data: 2009-05-20 00:09:00
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    donald <d...@k...corporation.p> wrote:
    > Za zwykle bierzace rachunki?
    > Mozesz jakis przyklad?
    > Aha mi chodzi wylacznie o samo konto bez ubezpieczen i innych dodatkow.

    Najzwyklejsze najtańsze typowo używane konta:

    Fortis Belgia 2.60 EUR miesięcznie
    Postbank Holandia 20 EUR rocznie
    Rabobank Holandia 7.50 EUR kwartalnie

    W cenie jest zwykle karta Maestro i jakaś ilość darmowych przelewów (nie
    bez limitu).

    Przed wejśćiem mBanku do czech nie było konta które kosztowało
    miesięcznie mniej niż równowartość kilkunastu zł, szukałem.

    Dopiero ostatnio w Belgii ING daje jakieś konto bez opłaty za
    prowadzenie (coś jak nasz ING Direct), a do Czech wszedł mBank.

    A w Polsce większość banków nie ma opłaty za prowadzenie konta, a opłata
    za podstawową kartę jest marginalna, rzędu 1 zł miesięcznie czy 15 zł
    rocznie.

  • 17. Data: 2009-05-21 07:11:47
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Z tą "większością" to jednak przesadziłeś.
    JaC

    -----