  • 11. Data: 2008-06-04 15:57:28
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a):
    > Umiejętność rozumienia czytanego tekstu naprawdę zanika. Pytanie nie
    > brzmiało "jaką kartą", a "w jakim miejscu posiadaną kartą można opłacać
    > rachunki". Doradzanie przelewów jest bezsensowne, bo nie są one wliczane do
    > obrotu zwalniającego z opłaty, a to właśnie jest celem Sagittariusa.

    No i co z tego ? W Citi zwolnienie z oplaty rocznej zalatwia sie jednym
    telefonem i nie trzeba do tego obrotu.

    > Sagittarius, tak całkiem bezprowizyjnie to tylko u poszczególnych
    > usługodawców, o ile udostępniają możliwość zapłaty kartą.

    Oraz KK Citi.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-06-04 16:03:00
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 4 Jun 2008 10:20:08 +0200, RobertS napisał(a):

    > a jaki jest w Citi obrót zwalniający z opłaty? widzisz coś takiego w TOiP?

    Sagittarius ma kartę Citi? Widzisz coś takiego w jego poście?

    AK
    (ja wiem, że jest gorąco, ale...)

  • 13. Data: 2008-06-04 16:53:24
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 04 Jun 2008 17:57:28 +0200, Mithos napisał(a):

    > No i co z tego ? W Citi zwolnienie z oplaty rocznej zalatwia sie jednym
    > telefonem i nie trzeba do tego obrotu.

    Tak z ciekawości, jaki to ma związek z pytaniem Sagittariusa?

    > Oraz KK Citi.

    A jakiegoś przepisu na placek z truskawkami nie masz? Tyle samo będzie to
    miało związku z tematem, a przyda się bardziej.

    AK
    (ROTFL)

  • 14. Data: 2008-06-04 17:22:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" g26etn$b74$...@n...onet.pl

    > No i co z tego ? W Citi zwolnienie z oplaty rocznej zalatwia sie jednym
    > telefonem i nie trzeba do tego obrotu.

    I co się mówi? (jakie zaklęcie?)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2008-06-04 21:19:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > I co się mówi? (jakie zaklęcie?)

    "Rezygnuje z karty" :)

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2008-06-05 07:04:10
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Sagittarius ma kartę Citi? Widzisz coś takiego w jego poście?

    a napisał, że ma kk?
    zakładam, że nie ma żadnej i szuka takiej dzięki której będzie mógł płacić
    bez prowizji domowe rachunki...
    a do tego najlepsza jest kk Citi i to tyle w tym temacie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2008-06-05 14:01:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" g271pb$chb$...@n...onet.pl

    > "Rezygnuje z karty" :)

    Mnie 11 czerwca mija czas na wypowiedzenie. Zadzwoniłem w maju
    i powiedziano mi, że normalnie taka karta kosztuje 75 złotych
    rocznie (nieprawda, bo 85) ale w moim [szczególny] ;) przypadku
    będzie kolejny rok za free. :)

    Rozumiem, że zadziałały magiczne słowa o wypowiedzeniu:
    Jeśli ma być płatna, to chcę wypowiedzieć umowę. :)
    Gdybym nie zadzwonił -- skasowano b o de mnie 85 złotych? :)

    -=-

    A co wówczas, gdy zeszło się poniżej limitu? (kwota zejście mniejsza od 50 złotych)

    IMO to wina banku i jego blokad. Zejście zlikwidowałem tak szybko, jak mogłem
    i na długo przed wystawieniem wyciągu. Gdy będzie wystawiany najbliższy wyciąg,
    karta będzie spłacona zgodnie z zapisem widniejącym na poprzednim wyciągu.

    Może poza wpłaceniu tam paru złotych (130, bo stamtąd chcę jeszcze
    zapłacić jutro przelewem) powinienem zrobić coś jeszcze?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2008-06-05 14:05:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" g28370$2cui$...@o...icpnet.pl

    > a napisał, że ma kk?

    Chyba tak.

    > Przykładowo, żeby mieć darmową kartę w moim banku trzeba wykonać jakiś limit

    Pisze 'w moim banku'.

    > zakładam, że nie ma żadnej i szuka takiej dzięki której będzie mógł płacić
    > bez prowizji domowe rachunki...
    > a do tego najlepsza jest kk Citi i to tyle w tym temacie

    Najwyraźniej chodzi mu o to, aby płacąc tak kartą, otrzymać zwolnienie z opłat.
    (aby tymi opłatami wyrobić ;) limit)

    "Sagittarius" g248bo$ee1$...@n...interia.pl

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2008-06-05 16:29:27
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 5 Jun 2008 09:04:10 +0200, RobertS napisał(a):

    > a napisał, że ma kk?

    Przeczytaj jeszcze raz jego post.

    > zakładam, że nie ma żadnej i szuka takiej dzięki której będzie mógł płacić
    > bez prowizji domowe rachunki...

    Aaa, to pisz od razu, że nie czytasz przedpiśców, tylko zakładasz sobie coś
    tam i dyskutujesz z własnymi tezami. Takie zachowanie ma zapewne jakąś
    ładną nazwę w medycynie i, przypuszczalnie, daje się leczyć.
    BTW, Mithos jeszcze nie rzucił żadnego przepisu na placek, może ty mu
    pomożesz?

    > a do tego najlepsza jest kk Citi

    A w czym jest lepsza od np. Millennium czy Lukasa?

    > to tyle w tym temacie

    Jasne, ukazałeś maluczkim prawdę objawioną.

    AK, w oparach absurdu

  • 20. Data: 2008-06-05 17:11:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Gdybym nie zadzwonił -- skasowano b o de mnie 85 złotych? :)

    Wtedy jeszcze pozostaje zadzwonic po fakcie i powiedziec, ze sie
    rezygnuje jesli nie cofna oplaty. Podobno rowniez dziala.

    Ja jednak rezygnowalem az 3 razy i dostalem wiecej bonusow (karta
    dozywotnio darmowa, 100 zl na konto karty i bezplatna wymiana na karte
    innego typu, dodatkowo po miesiacu zwiekszyl mi sie samoczynnie limit).

    --
    Mithos