  • 21. Data: 2008-06-05 17:37:44
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:

    > Wtedy jeszcze pozostaje zadzwonic po fakcie i powiedziec, ze sie
    > rezygnuje jesli nie cofna oplaty. Podobno rowniez dziala.
    >
    > Ja jednak rezygnowalem az 3 razy i dostalem wiecej bonusow (karta
    > dozywotnio darmowa, 100 zl na konto karty i bezplatna wymiana na karte
    > innego typu, dodatkowo po miesiacu zwiekszyl mi sie samoczynnie limit).

    A ja mam karte w promocji na 3 lata bezplatna i jeszcze tyle musze
    czekac na te delicje ;)

  • 22. Data: 2008-06-05 22:42:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" g2989f$ecd$...@n...wp.pl

    > A ja mam karte w promocji na 3 lata bezplatna i jeszcze tyle musze
    > czekac na te delicje ;)

    Moja też miała być bezpłatna przez trzy lata, ale z Citi czasami
    trzeba rozmawiać łokciami. :) Na umowie napisali, że za free na
    rok. Przy wnioskowaniu, że na trzy. A przez telefon, że kolejny
    rok za free. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 23. Data: 2008-06-05 23:04:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" g297l6$qj1$...@n...onet.pl

    > Wtedy jeszcze pozostaje zadzwonic po fakcie i powiedziec, ze sie
    > rezygnuje jesli nie cofna oplaty. Podobno rowniez dziala.

    To chyba ich nie zabolałoby. :) Raczej należy powiedzieć, że od
    tej pory będą tylko przelewy lub karta powędruje do szuflady. :)

    Moja z Lukas zwiedza szufladę od kilku miesięcy. :)
    Gdy będę za dwa miesiące (może za miesiąc) wypowiadał
    Lukasowi umowę, zostanę zapytany o to, czy naprawdę
    zgubiłem kartę i zgodnie z prawdą odpowiem, że tak,
    choć nie dodam, że zgubiłem ją w przepastej szufladzie
    gromadzącej pamiątki niemal z całego mewgo życia... :)

    > Ja jednak rezygnowalem az 3 razy

    Czyli masz kartę Citi od 3 lat?

    > i dostalem wiecej bonusow (karta dozywotnio darmowa, 100 zl na konto

    To podoba się mi najbardziej. :)
    Tak powinno być w każdym banku. :)

    > karty i bezplatna wymiana na karte innego typu,

    Ja zbieram punkty, ale nie mam do nich stosownej karty.
    W Plusie poradzono mi, abym zaszantażował rezygnacją
    z karty. :) Jeśli bowiem poproszę o zamianę karty na
    Pluśną -- Citi zażyczy sobie pieniędzy za taką zmianę...

    Dla mnie to trochę dziecinne. :) (coby nie napisać, że głupie)

    > dodatkowo po miesiacu zwiekszyl mi sie samoczynnie limit).

    A który to był miesiąc użytkowania?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 24. Data: 2008-06-06 19:58:25
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    OK - dzieki za ciekawą wymianę zdań. Mam po prostu MC (takiego fajnego banku
    związanego z F1 - (guess what bank is it:))?) Po prostu jedynym rozwiązaniem
    jest sprawdzenie, który punkt opłat ma dostęp do terminalu płatniczego -
    jesli żaden u nas w pięknym mieście - to trudno...

    Nie interesuje mnie Citi, bo opłaty mają zbyt duże - trzeba z nimi podpisać
    "lojalkę", bo jak się zapomni o pewnych sprawach to można popłynąć
    finansowo - niby nie dużo, ale zasada się liczy.

    Zastanawiam się nad ucieczką z wszystkim w stronę PolBanku (koszty MC oraz
    konta) - ale słyszałem, że mają trochę kulawy internet access :))
    Ktoś to potwierdzi?

    Pozdrófka
    KZ

  • 25. Data: 2008-06-06 20:26:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czyli masz kartę Citi od 3 lat?

    1,5 roku. Po zlozeniu rezygnacji ciagle odmawialem, az w ostatni dzien
    funkcjonowania karty zadzwonil jakis pan co mi zaoferowal dozywotnia
    darmowosc + te inne bonusy. Bylem zdecydowany zamknac na serio ta karte :)

    > Ja zbieram punkty, ale nie mam do nich stosownej karty.
    > W Plusie poradzono mi, abym zaszantażował rezygnacją
    > z karty. :) Jeśli bowiem poproszę o zamianę karty na
    > Pluśną -- Citi zażyczy sobie pieniędzy za taką zmianę...

    Mi wymienili na BP za free.

    > A który to był miesiąc użytkowania?

    Niby rok minal, wiec wszystko w normie (czy tam troche ponad rok - nie
    pamietam dokladnie).

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2008-06-07 06:18:30
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

> [...]
    > funkcjonowania karty zadzwonil jakis pan co mi zaoferowal dozywotnia
    > darmowosc + te inne bonusy. Bylem zdecydowany zamknac na serio ta karte :)

    Mi na lotniczą też. I równocześnie za darmo upgradowali na złotą (z opłatami
    jak za srebrną).

    Pogadaj z bankiem, w citi sporo załatwisz, jeśli masz "siłę przebicia".

    k.

  • 27. Data: 2008-06-07 11:44:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" g2d8v6$rmd$...@n...interia.pl

    > Pogadaj z bankiem, w citi sporo załatwisz, jeśli masz "siłę przebicia".

    Właśnie ta siła mnie boli. :)

    -=-

    Na ten post "Mithos" g2c6kb$d32$...@a...news.neostrada.pl odpowiem wieczorem.
    (w pośpiechu to co najwyżej można przelewy robić i belki liczyć) :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2008-06-09 20:27:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    > 1,5 roku. Po zlozeniu rezygnacji ciagle odmawialem, az w ostatni dzien
    > funkcjonowania karty zadzwonil jakis pan co mi zaoferowal dozywotnia
    > darmowosc + te inne bonusy. Bylem zdecydowany zamknac na serio ta karte :)

    Rozumiem. I nie rozumiem zachowania bankierów z Citi.
    Czy to jest gra w pokera lub coś podobnego? IMO powinno
    być tak, że albo im współpraca odpowiada, albo nie.
    Jeśli odpowiada, powinni przedłużać za freeko, jeśli
    nie -- nie powinni.

    Ja nie lubię podbijania ceny. I nie lubię tych, którzy podbijają.

    > Mi wymienili na BP za free.

    A mnie powiedziano w Plusie, że powinienem zaszantażować rezygnacją
    z karty, jeśli chcę wymiany karty ,,zwykłej'' na ,,plusową''.

    > Niby rok minal, wiec wszystko w normie (czy tam troche ponad rok - nie
    > pamietam dokladnie).

    Dziękuję za odpowiedź i przepraszam za spóźnienie, ale miałem sporo na głowie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'