  • 11. Data: 2007-02-20 18:40:09
    Temat: Re: Karta kredytowa citi - bezpieczeństwo
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    badzio napisał(a):
    > W kazdym badz razie przegral.

    Przegral bo nie walczyl.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2007-02-21 13:47:16
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Nie. To znaczy, że można CIę obciążyć za zakupy. A oprócz tego
    > postanowienia Visa Int. mówią, że takie transakcje sa dokonywane na
    > ryzyko sprzedawcy.
    > Innymi słowy, co przepraktykowałem, jesli pojawi się lewe obciążenie,
    > to skłądasz reklamację, pieniądze w ciągu kilkunastu minut wracają na
    > konto, a bank robi chargeback.
    > Sprzedawca zas może dochodzić należności.

    Jak reklamowalem takie obciazenie "stomatolog" x2 na rozne kwoty (jedna
    prawdziwa) pieniadze wrocily na karte citi od reki po telefonie, a
    rozpatrzenie pozytywne reklamacji dostalem PO ROKU jak juz zapomnialem o
    temacie. Przy okazji jak kupowalem rower
    w Czechach to tuz po wyjsciu ze sklepu mialem telefon z Citi czy "ja
    jestem swiadomo tego co zrobilem" hehe no no widac jakis triggerek na
    2kzl ustawiony w moim przypadku.

  • 13. Data: 2007-02-21 14:20:34
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
    > Przy okazji jak kupowalem rower
    > w Czechach to tuz po wyjsciu ze sklepu mialem telefon z Citi czy "ja
    > jestem swiadomo tego co zrobilem" hehe no no widac jakis triggerek na
    > 2kzl ustawiony w moim przypadku.

    Ja jak kupowalem laptopa i wczesniej cos innego to taki sam telefon mialem
    (tylko w PL).

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2007-02-21 14:29:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 21 Feb 2007 15:20:34 +0100, "Mithos" <f...@a...pl> wrote:

    >Ja jak kupowalem laptopa i wczesniej cos innego to taki sam telefon mialem
    >(tylko w PL).

    System Citi zawsze ostrzega, kiedy wykonujesz transakcję
    niestandardową, przy czym niestandardowość jest dość różnie
    przyjmowana.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/

  • 15. Data: 2007-02-21 16:16:47
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > System Citi zawsze ostrzega, kiedy wykonujesz transakcję
    > niestandardową, przy czym niestandardowość jest dość różnie
    > przyjmowana.

    Może jest po prostu jakiś prosty algorytm/program do monitorowania KK,
    który wyłapuje tylko anomalie od średniej i tyle. A wiadomo u każdego
    posiadacza różnie to wygląda.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski