  • 1. Data: 2007-06-01 18:33:45
    Temat: Karta o nietypowych rozmiarach - cudo jakieś
    Od: "PiotRek" <b...@p...onet.pl.invalid>

    Witam!

    Dzisiaj przede mną w kolejce pewna babka płaciła
    kartą, która była o wiele mniejszych rozmiarów
    od standardowej karty płatniczej (na oko 4x6 cm).

    Karta ta była koloru srebrnego i miała w rogu dziurkę.
    Chyba było na niej logo VE.

    Co to było? Który bank coś takiego wydaje?
    Chyba nie da się tej karty używać w bankomatach?

    Będę wdzięczny za zaspokojenie mojej ciekawości. :)

    Piotr

  • 2. Data: 2007-06-01 19:05:14
    Temat: Re: Karta o nietypowych rozmiarach - cudo jakieś
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    http://www.kartyonline.pl/gal5.php

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-06-01 19:15:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "PiotRek" <b...@p...onet.pl.invalid> writes:

> [...]
    >
    > Karta ta była koloru srebrnego i miała w rogu dziurkę.
    > Chyba było na niej logo VE.
    >
    > Co to było? Który bank coś takiego wydaje?

    Wiele bankow, do kompletu z normalna karta.

    > Chyba nie da się tej karty używać w bankomatach?

    Nie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2007-06-01 19:29:34
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > Nie.

    czy można u nas takie coś wyrobić?
    który bank wydaje karty miniaturki/breloczki? lub w komplecie z normalnych
    rozmiarów kartą?

  • 5. Data: 2007-06-01 19:30:01
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Konrad N.S. napisał(a):

    > czy można u nas takie coś wyrobić?
    > który bank wydaje karty miniaturki/breloczki? lub w komplecie z
    > normalnych rozmiarów kartą?

    mozesz sobie zakupic takie cos:

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34520

    PG

  • 6. Data: 2007-06-01 21:59:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Konrad N.S." <n...@o...pl> wrote in message

    > czy można u nas takie coś wyrobić?
    > który bank wydaje karty miniaturki/breloczki? lub w komplecie z normalnych
    > rozmiarów kartą?

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=minikart_a/grupa=1/
    zone=-1/section=auru

    MK

  • 7. Data: 2007-06-01 23:04:45
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    PiotRek wrote:

    > Dzisiaj przede mną w kolejce pewna babka płaciła
    > kartą, która była o wiele mniejszych rozmiarów
    > od standardowej karty płatniczej (na oko 4x6 cm).

    A co powiesz na takie cos?

    http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2006/07/ci
    tibank.jpg

    Uzywam tego i bardzo sobie chwale...

    Jacek

  • 8. Data: 2007-06-02 09:23:34
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    pewnie PKO BP:

    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=2493

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl

  • 9. Data: 2007-06-02 16:46:06
    Od: "PiotRek" <b...@p...onet.pl.invalid>

    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=minikart_a/grupa=1/
    zone=-1/section=auru

    I wszystko jasne! Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. :)

    Piotr

  • 10. Data: 2007-06-02 16:49:27
    Od: "PiotRek" <b...@p...onet.pl.invalid>

    Użytkownik "Jasek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A co powiesz na takie cos?
    > http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2006/07/ci
    tibank.jpg
    > Uzywam tego i bardzo sobie chwale...

    A jak się tego używa? Gdzie można o tym poczytać?

    Piotr