  • 1. Data: 2007-06-01 20:26:48
    Temat: Nowe 4 karty Raiffeisen Bank - Dookoła Świata
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Jak w temacie, na Dzień Dziecka Rajfi rozpoczyna wydawanie kart
    kredytowych z logo Master Card. Do wyboru 4 wzory kart - Europa, Azja,
    Afryka, Ameryka Północna.
    Przy okazji bank przygotował dwie nowe promocje na karty, w tym jedna
    ciekawa. Bank będzie zwracał 5% transakcji wykonanych w ciągu
    pierwszych trzech miesięcy użytkowania karty, nie więcej jednak niż
    300 zł. W szczegółówych warunkach promocji jest napisane, że kasę
    przeleję na rachunek karty nie później niż 28 lutego....:)

  • 2. Data: 2007-06-01 20:29:36
    Temat: Re: Nowe 4 karty Raiffeisen Bank - Dookoła Świata
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@g...pl napisał(a):
    > Jak w temacie, na Dzień Dziecka Rajfi rozpoczyna wydawanie kart
    > kredytowych z logo Master Card. Do wyboru 4 wzory kart - Europa, Azja,
    > Afryka, Ameryka Północna.

    Chyba nie, bo ja taka karte mam juz jakies 2 tygodnie (wersja Europa).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-06-01 20:48:27
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 1 Cze, 22:29, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Chyba nie, bo ja taka karte mam juz jakies 2 tygodnie (wersja Europa).
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Mithos

    Ok, sprostowanie, 1 czerwca startują dwie promocje w Rajfim dotyczące
    kart. Nowe karty zauważyłem dopiero dziś na stronie, jakoś wcześniej
    nikt o nich nie mówił.

  • 4. Data: 2007-06-01 21:37:52
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    k...@g...pl napisał(a):

    > Ok, sprostowanie, 1 czerwca startują dwie promocje w Rajfim dotyczące
    > kart. Nowe karty zauważyłem dopiero dziś na stronie, jakoś wcześniej
    > nikt o nich nie mówił.

    ze strony srajfajzena o tych kartach:
    bardzo niska opłata roczna za użytkowanie karty - tylko 75 zł

    :)))))))))
    no tutaj to marketoidy "troche" przesadzily :)

    PG

  • 5. Data: 2007-06-02 07:45:30
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Piotr Gralak pisze:

    > ze strony srajfajzena o tych kartach:
    > bardzo niska opłata roczna za użytkowanie karty - tylko 75 zł
    >
    > :)))))))))
    > no tutaj to marketoidy "troche" przesadzily :)

    Niby czemu przecież mogli zaaplikować cenę 150 zł ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-06-02 09:39:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@g...pl napisał(a):
    > Ok, sprostowanie, 1 czerwca startują dwie promocje w Rajfim dotyczące
    > kart. Nowe karty zauważyłem dopiero dziś na stronie, jakoś wcześniej
    > nikt o nich nie mówił.

    Ja o tym tu pisalem zaraz jak dostalem taka karte ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-06-02 09:40:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):
    > ze strony srajfajzena o tych kartach:
    > bardzo niska opłata roczna za użytkowanie karty - tylko 75 zł

    AA zobacz jaka jest oplata np. za roznego rodzaju karty typu Gold. W
    porownaniu do nich oplata jest nieska :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2007-06-02 11:33:09

    On 2 Cze, 11:39, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ja o tym tu pisalem zaraz jak dostalem taka karte ;)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Mithos

    Tak, o tym, że dostałeś nową, ale nie pisałeś jakie to karty, a
    napewno nie podałeś ich nazwy i o tym, że można było wybrać wzory. Tak
    jak to napisałeś, to można było sądzić, że to mogła być i Visa Nowa i
    Mistrzowska i Gold i cokolwiek tam w ofercie mają :)