  • 11. Data: 2007-06-02 19:33:35
    Temat: Re: Karta o nietypowych rozmiarach - cudo jakieś
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    PiotRek wrote:

    > A jak się tego używa? Gdzie można o tym poczytać?

    To jest karta kredytowa zblizeniowa. Podchodzisz do czytnika, ktory
    obsluguje to ustrojstwo i przejezdzasz breloczkiem w jego poblizu.
    Obsluguje to czesc linii/bramek metra, czesc fast foodow, aptek, sklepow
    (na wschodnim wybrzezu USA; w Polsce nie wiem czy to ktos obsluguje (nie
    bywam)). Ciekawostka jest taka ze do 25 USD nie musisz podpisywac
    swistka, wiec np. kupujac 2 ciastka i kawe, po prostu dotykasz i
    odchodzisz sobie grzeczenie.

    Doczytac mozna na stronach bankow. Proponuje citibank.com i chase.com.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 12. Data: 2007-06-02 19:45:12
    Od: " " <e...@g...pl>

    Jasek <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > odchodzisz sobie grzeczenie.
    >
    > Doczytac mozna na stronach bankow. Proponuje citibank.com i chase.com.

    U nas nazywa się to karta zbliżeniowwa,mozna poczytać o nich chocby tutaj:

    http://tiny.pl/fg33

    Pozdrawiam
    efker

  • 13. Data: 2007-06-02 20:17:45
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34520

    Czy jesli wytne na normalnej karcie takie schodki (nie przecinajac fragmentu
    z paskiem) czy sprzedawca moze to zakwestionowac?

    a.