  • 51. Data: 2009-07-08 14:54:39
    Temat: Re: Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...com> napisał w wiadomości
    news:008ba74b$0$9720$c3e8da3@news.astraweb.com...

    > Tylko jak tu sie pozbyc tych 10 mln ludzi co mysla inaczej niz ty i nie
    > przeszkadza im tak jak jest..??

    Zlustrować bolków i na ruszta te parówy Kiszczaka, proste? bo jebana ryża
    lodziarnia za bardzo łeb podnosi.

  • 52. Data: 2009-07-08 14:54:46
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    > Od razu widac, ze jestes glupi gnoj, bo chcialo ci sie przerabiac moj
    > tekst....Nalezysz wlasnie do takich sfrustrowanych cepow dla ktorych ich
    > prawda jest jedyna prawda....Sam juz nic w tej betonowej glowie nie
    > potrafisz wymyslic?
    > Moze wez rozaniec i pomodl sie do obrazka Jaroslawa aby wrocil ...-;))))

    Już nie skaml sfrustrowany cymbale zapakowany w akcje w 2007, bo jak cię
    jeszcze troche przyciśnie - a przyciśnie - to skonczysz na linie, jak
    przystało na prostego POmyjaka oderwanego od zmywaka do urny.

  • 53. Data: 2009-07-08 14:54:57
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

> [...]
    > Najbardziej szczekaja wyborcy PiS....To oni na sile chca wmowic tym z PO,
    > ze wyszli na glupkow, na oszukanych. A tymczasem przy ostatnich wyborach
    > wyborcy PO pokazali wiosce z PiS wielkie FUCK YOU....Zauwazylem, ze
    > najbardziej narzekaja wlasnie ci co na PO nie glosowali.Im jest coraz
    > gorzej....To oni czuja sie oszukami przez partie na ktora nie
    > glosowali?..Oni sie po prostu w ten sposob chca odstresowac....To ich
    > takie zyczenie, ze im gorzej tym lepiej, bo nie mieliscie racji a tylko my
    > ja mielismy...To jest typowa Polska mentalnosc....

    A jak tam twoje akcje cymbale? dalej kisisz staraty (od 2007 :)) i modlisz
    się o wzrost gospodarczy?
    ...prawdziwy kryzys dopiero przed tobą, serducho nie wytrzyma.
    :)

  • 54. Data: 2009-07-08 15:13:11
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "mow mi kondonek" <g...@c...es> wrote in message
> [...]
    > jeszcze troche przyciśnie - a przyciśnie - to skonczysz na linie, jak
    > przystało na prostego POmyjaka oderwanego od zmywaka do urny.

    Twoj poziom nadaje sie jedynie do kloupa i tam juz jestes ...Bye...

  • 55. Data: 2009-07-08 15:14:42
    Od: "Virck" <v...@v...com>

> [...]
    > się o wzrost gospodarczy?
    > ...prawdziwy kryzys dopiero przed tobą, serducho nie wytrzyma.
    W 2008 mialem niewiele bo 88 tys zysku. w tym tez nie narzekam, bo do dzis
    procentowo na wielu spolkach ponad 200%.....A ty sobie lizaka mozesz isc
    kupic i polizac...Bye....

  • 56. Data: 2009-07-08 15:49:27
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "mow mi kondonek" <g...@c...es> wrote in message
    > przystało na prostego POmyjaka oderwanego od zmywaka do urny.

    Zmywak praca jak kazda inna, skad w wyborcach pisu taka opinia o uczciwej,
    ciezkiej pracy?
    A ile te zmywaki kaski do banana republic of poland przesylaja...

  • 57. Data: 2009-07-08 15:51:12
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

> [...]
    > procentowo na wielu spolkach ponad 200%.....A ty sobie lizaka mozesz isc

    To czemu się tak frustrujesz cymbale i bluzgasz gdy tylko ktoś napisze o
    perspektywie spadków?
    Zarabiiaj dalej :), a w przerwach pucuj buty kondonka.

  • 58. Data: 2009-07-08 15:55:20
    Od: " templariusz" <t...@g...pl>

    ----

    > Widzę, ViRuS że macie z Dombrkiem co najmniej jedną wspólną cechę - obaj
    > mieliście mocno pod górkę do szkoły, prawda?
    > Kolega Dombrek chyba żadnej szkoły nie skończył bo pieprzy bez ładu i
    składu.
    > biedny człowieczku, żal mi Cie bo nie masz zdolności do samodzienego
    myslenia , co do oceny kolegi Domberka - niech ci to Bog wybaczy

  • 59. Data: 2009-07-08 16:41:58
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > ciezkiej pracy?
    > A ile te zmywaki kaski do banana republic of poland przesylaja...

    Nie chodzi o pracę, a o głupotę zmywakowego elektoratu ryżego cymbała.

  • 60. Data: 2009-07-08 21:22:19
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    U mnie bez sensacji, badania, rzemioslo (trading), choc w poniedzialek mala
    odmiana - jade do Gdanska na pare dni na male warsztaty wykresowe i
    zwiedzanie miasta.

    D.