  • 41. Data: 2009-07-08 12:05:26
    Temat: Re: Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > sorki Dieter, ale ja w kwestii formalnej, dlaczego ten głupi chuj co to
    > pisał dodał do tego artykułu
    > 200 mld hipotek cymbałów hipoteczno - walutowych ? Nic mnie tak nie
    > wkurwia z rana jak manipulacje.
    > Co ma do tego Vincent albo Rudy ? Reszta moze sie zgadza ale mi sie nie
    > chce sprawdzać głupot.

    ciesz się że nie dopisał tych wszystkich popegeerowców co na kreskę i
    zeszycik wino kupuja po sklepikach wiejskich

    jakby ich podsumować to pewnie by sie cos uzbierało, a to taka sama wina
    Tuska jak i 200 mld kredytów hipotecznych

    swoją drogą jak rozumiem lepiej by było gdyby firmy budowlane nie budowały a
    ludzie nie kupowali mieszkań ?

  • 42. Data: 2009-07-08 12:06:13
    Od: TT <t...@o...pl>

    Virck napisał(a):

    > Od razu widac, ze jestes glupi gnoj, bo chcialo ci sie przerabiac moj
    > tekst....Nalezysz wlasnie do takich sfrustrowanych cepow dla ktorych ich
    > prawda jest jedyna prawda....Sam juz nic w tej betonowej glowie nie
    > potrafisz wymyslic?
    > Moze wez rozaniec i pomodl sie do obrazka Jaroslawa aby wrocil ...-;))))

    Od razu widac, ze jestes glupi gnoj, bo chcialo ci sie przerabiac moj
    tekst....Nalezysz wlasnie do takich sfrustrowanych cepow dla ktorych ich
    prawda jest jedyna prawda....Sam juz nic w tej betonowej glowie nie
    potrafisz wymyslic?
    Moze wez wlacz TVN i pomodl sie do obrazka Donalda aby stał się cud
    ...-;))))

  • 43. Data: 2009-07-08 12:20:54
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...com> napisał w wiadomości

    PO,

    > Ale ty przeciez nie glosowales chyba na PO wiec nie czujesz sie oszukany?
    > Jako wyborca INNEJ partii chyba nie pojdziesz bic tych co zaglosowali
    > inaczej i pomimo niespelnienia obietnic nie narzekaja i zyje im sie
    zupelnie
    > dobrze...Baaaa nadal daje 40% poparcie tym klamcom....-;))) Wiec..??? Coz
    > chcialbys zrobic? Moze jako typowy Polak chcialbys aby oni wymarli,

    Myślisz że tak myślą o nas wyborcy PO? (przecież to oni są w większości,
    więc to chyba raczej oni są typowi..?). To bardzo źle o tobie świadczy,
    przecież nie wszyscy oni są źli.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 44. Data: 2009-07-08 12:22:45
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pafcik" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]
    > Tuska jak i 200 mld kredytów hipotecznych
    >
    > swoją drogą jak rozumiem lepiej by było gdyby firmy budowlane nie budowały

    właśnie, kolega poruszył ważną kwestię.
    Czy to naprawdę nasz problem że Austriacy nam "domki i mieszkania" za swoje
    oszczędności pobudowali ?
    Wiem że sie spodziewają że im oddamy z procentem... ale czekaj tatka latka.
    Był taki kawał i Mośku co nie mógł spać bo nabral kredytu u kumpla Aarona i
    sie przewracał z boku na bok tak ze sie Rachela go pyta co sie tak przewala.
    Mosze mówi ze sie martwi bo nie ma z czego spłacać.
    A Rachela.. ty sie nie bój .. to juz problem Aarona zebyś Ty miał z czego...

    george

  • 45. Data: 2009-07-08 12:27:00
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "flower" <f...@w...pl> wrote in message
    > Myślisz że tak myślą o nas wyborcy PO? (przecież to oni są w większości,
    > więc to chyba raczej oni są typowi..?). To bardzo źle o tobie świadczy,
    > przecież nie wszyscy oni są źli.

    Ja mysle, ze nie ma bardziej zlosliwych i otumanionych w swych przekonaniach
    ludzi jak wyborcy PiS....Jak widze gebe jednego z drugim w telewizorni to od
    razu bije z niej czysta zacofana wiocha...Jak sie taki odezwie to normalnie
    rozwiewa o sobie wszelkie watpliowsci...Acha i zeby bylo jasne. ja mam w
    dupie polityke, politykow, partie itd. Ja nie mieszkam w Polsce, mam
    podwojne obywatelstwo i patrze na to kompletnie z boku i obiektywnie. Nikomu
    nie wierze. Zadne obiecanki do mnie nie docieraja....Wiec nie czuje sie w
    zaden sposob oszukany...

  • 46. Data: 2009-07-08 12:32:00
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > swoje oszczędności pobudowali ?
    > Wiem że sie spodziewają że im oddamy z procentem... ale czekaj tatka

    ... Banki pożyczając prawie nic nie ryzykują, ryzykują tylko
    pożyczający(długofalowe zadłużenie zniewalające na lata, dekady) ... pozdr
    :)

  • 47. Data: 2009-07-08 12:32:23
    Od: "flower" <f...@w...pl>

> [...]
    od
    > razu bije z niej czysta zacofana wiocha...

    No ba. A jeszcze jak się taki odezwie..!

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 48. Data: 2009-07-08 12:55:34
    Od: TT <t...@o...pl>

    Virck napisał(a):
> [...]
    > zaden sposob oszukany...

    Ja mysle, ze nie ma bardziej zlosliwych i otumanionych w swych
    ludzi jak wyborcy PO....Jak widze gebe jednego z drugim w telewizorni to od

  • 49. Data: 2009-07-08 14:49:21
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    Hehe , jak Dieter zalozy watek , to az sie gotuje .
    Oczywiscie jakikolwiek temat by nie byl ,to knioty zawsze spowadza
    go do rangi ``ty pisdzielcu i poparancu `` no ale nic taka natura
    bezmozgowcow .
    Juz latwiej Wisle zawrocic , niz niektorych tu z glupoty wyleczyc.

    Co ogolnie slychac drogi Dieterze , cicho tak byles , badales ,
    odpoczywales , bedziesz odpoczywal ???

    Wychodzi obecnie na to ze bedziemy sie korekcic na surowcach do czasu
    twoich jesiennych prognoz .

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2009-07-08 14:54:32
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Obydwaj pieprzycie kompletne farmazony.

    O! jeden cymbał już jest, przypomnę tym co nie wiedzą, jest to cymbał który
    pójdzie na wybory prezydenckie i będzie głosował na kogokolwiek byle tylko
    przeciw Lechowi Kaczyńskiemu - tak się cymbał boi lustracji swojej bolkowej
    rodzinki.