  • 11. Data: 2009-12-06 17:49:41
    Temat: Re: Kiedy będzie hossa na giełdzie ?
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Radosław Szurek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hfe5d3$39p$1@news.dialog.net.pl...
    > Ja uważam, że do hossy pozostały już tylko dwa lata. Wkrótce będziemy
    > mieli 2010 rok, a jak mi się wydaje to początek hossy nastąpi gdzieś
    > około 2012 roku.
    >
    > Jako zdarzenia, które ją wywołają zaliczam wprowadzenie wspólnej
    > waluty euro i Mistrzostwa w Piłce Nożnej 2012.

    No to przegapiłeś chyba fakt, że w USA piłką nożną nikt się nie interesuje,
    a bez jankesów hossy być nie może.

  • 12. Data: 2009-12-06 18:49:25
    Od: i...@o...pl

    No chyba że założyć że właśnie mieliśmy korekcyjny fale A-B-C a to oznacza duże
    boom w najbliższych latach.

    IWSP

  • 13. Data: 2009-12-09 09:31:03
    Od: bOUNCeErR <b...@g...com>

    On Dec 5, 6:31 pm, Radosław Szurek <s...@p...fm> wrote:
> [...]
    > Bessa skąd się wzięła to wiadomo (załamanie na rynku kredytów
    > subprime) w Stanach Zjednoczonych, co doprowadziło do fali wyprzedaży
    > na całym świecie.
    >
    > To że będzie hossa w 2012 roku twierdzę za Wojciechem Białkiem, który
    > uważa, że dwie poprzednie hossy zaczęły się w drugim roku dekady a
    > skończyły w siódmym. Tak wynika z kalendarza giełdowego. Do trzech
    > razy sztuka. Jeśli teraz scenariusz się powtórzy to bingo. Wkrótce
    > będziemy mieli hossę.
    >
    > Proszę pisać na mój email kto się ze mną zgadza, a kto nie.

    Polecam przeczytac to: http://globaleconomicanalysis.blogspot.com/2008/04/c
    ase-for-l-shaped-recession.html

    Dodam tylko, ze hossy nie ma. Sa tylko zapewnienia "finansistow" iz
    recesja juz sie konczy, co wcale nie jest prawda. Pompowanie pieniedzy
    w rynki stalo sie teraz mantra praktycznie calego swiata. To nie
    doprowadzi do niczego dobrego. Spojrz na Japonie - po peknieciu banki
    na ichniejszym rynku robiono dokladnie to samo co teraz robi prawie
    caly swiat. A jakie rezultaty? Gigantyczny wzrost relacji dlugu do PKB
    i gigantyczne wrecz oslabienie jena. To drugie oczywiscie utrzymywalo
    Japonie na powierzchni przez dlugi czas (eksport), ale mysle ze ten
    okres powolutku sie konczy, bo skad ten kraj ma sobie zapewnic
    finansowanie swojego rozdetego do granic niemozliwosci dlugu? Czy
    pozyczylbys komus pieniadze w jego walucie, wiedzac ze dostajac je z
    powrotem waluta ta bedzie warta polowe mniej? Pekniecie globalnej
    banki kredytowej, doprowadzi do bardzo powaznego kryzysu walutowego.
    Nie wiem jeszcze kiedy i gdzie, ale ze cos wyleci w powietrze jest
    praktycznie pewne. Moim skromnym zdaniem, to wlasnie Japonia jest
    najbardziej narazona...

    I jeszcze dodam swietny cytat, ktory Mish napisal na swoim blogu:

    "Fiat currencies do not float, instead they all sink at varying rates"

    --
    pzdr,
    bOUNCeErR

  • 14. Data: 2009-12-09 19:46:17
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    > I jeszcze dodam swietny cytat, ktory Mish napisal na swoim blogu:
    >
    > "Fiat currencies do not float, instead they all sink at varying rates"

> [...]

    welcome back.

    Mish niestety jest odporny na argumenty typu raport z rynku pracy.
    Porównaie do Japonii jednak jest niezłym straszakiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 15. Data: 2009-12-10 09:10:02
    Od: bOUNCeErR <b...@g...com>

    On Dec 9, 8:46 pm, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:

    > welcome back.
    >
    > Mish niestety jest odporny na argumenty typu raport z rynku pracy.
    > Porównaie do Japonii jednak jest niezłym straszakiem.

    Ja bym raczej powiedzial, ze jest odporny na walki jakie sie z tym
    raportem robi. :)

    --
    pzdr,
    bOUNCeErR

  • 16. Data: 2009-12-15 16:03:18
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > będziemy mieli hossę.
    >

    > Proszę pisać na mój email kto się ze mną zgadza, a kto nie.

    Już była. WIG 20 miał prawie 4000. Następna za jakieś 50 lat.