-
1. Data: 2004-02-02 15:30:36
Temat: Kolejna kompromitacja mBanku
Od: "Bigbrada" <b...@g...pl>
http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=115
942&t=115838&v=f
Nie ma to jak konsekwencja.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2004-02-02 15:44:29
Temat: Re: Kolejna kompromitacja mBanku
Od: Dentarg <d...@i...com>
On Mon, 2 Feb 2004 15:30:36 +0000 (UTC), "Bigbrada"
<b...@g...pl> wrote:
>http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=11
5942&t=115838&v=f
>Nie ma to jak konsekwencja.
Ludziki piszą tam, że to kompromitacja. Nie kompromitacja, tylko
normalne bankowe traktowanie klienta (jak zaraz napisze pewnie pare
osób). Hehe ... na stronie aktualności nie było wzmianki o awarii ...
tia.
pzdr,
Dentarg na urlopie zdrowotnym ;)
--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com
Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com
-
3. Data: 2004-02-02 15:58:12
Temat: Re: Kolejna kompromitacja mBanku
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>
On Mon, 2 Feb 2004 15:30:36 +0000 (UTC), "Bigbrada"
<b...@g...pl> wrote:
>http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=11
5942&t=115838&v=f
>
>Nie ma to jak konsekwencja.
Mi się najbardziej podoba dół strony:
Aby odpowiedzieć na którąś z wiadomości powyżej wybierz opcję: Drzewo
Na drzewo! ;) LOL
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
_______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356
-
4. Data: 2004-02-05 17:23:20
Temat: Re: Kolejna kompromitacja mBanku
Od: devnull <d...@n...net>
On Mon, 2 Feb 2004 15:30:36 +0000 (UTC), "Bigbrada" <b...@g...pl>
wrote:
>http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=11
5942&t=115838&v=f
>
>Nie ma to jak konsekwencja.
Obecnie pojawila sie taka wypowiedz pracownika mbanku:
http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=116
871&t=116871&v=f
"Autor: Ania (Intranet ...)
Data: 04-02-05 11:27
AP napisał(a):
> Zasada pierwsza i podstawowa w biznesie - KLIENT MA ZAWSZE
> RACJE - to bardzo bolesna i przykra zasada i dopoki jej sie
> nie zaakceptuje nie powinno sie niczego sprzedawac.
Richard Branson, twórca VIRGIN, która odniosła niebywały sukces, ma na ten
temat inne zdanie...
Podstawowy problem polega na tym, że obie strony nie zawsze pamiętają, że ważny
jest po prostu szacunek.
Żaden pracownik nie jest instytucją. Przejście na "ludzkie fale" w kontakcie
przynosi zwykle ułatwienie komunikacji i jej większą skuteczność :)"
Jakos tego szacunku do klienta nie bylo widac w ostatnich posunieciach mbanku i
w stylu wprowadzenia tych zmian.
A Richard Branson to akurat jest czlowiek elokwentny, wiec to tez do obecnej
postawy mbanku nie pasuje:
http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artyk
ul=1468&Strona=1
dn
-
5. Data: 2004-02-08 21:34:53
Temat: Re: Kolejna kompromitacja mBanku
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
devnull <d...@n...net> writes:
> AP napisał(a):
>> Zasada pierwsza i podstawowa w biznesie - KLIENT MA ZAWSZE
>> RACJE - to bardzo bolesna i przykra zasada i dopoki jej sie
>> nie zaakceptuje nie powinno sie niczego sprzedawac.
> Richard Branson, twórca VIRGIN, która odniosła niebywały sukces, ma na ten
> temat inne zdanie...
>
> Podstawowy problem polega na tym, że obie strony nie zawsze pamiętają,
> że ważny
> jest po prostu szacunek.
To zalezy od profilu dzialalnosci. Sklep z pietruszka powinien - dla
wlasnego dobra - stosowac zasade #1. Domyslam sie jednak, ze Mr. Branson
oraz firmy podobne do Virgin nie odnioslyby z tej zasady specjalnych
korzysci, dla nich z pewnoscia lepiej jest budowac kontakty z klientami
na zasadach wzajemnego szacunku.
--
Krzysztof Halasa, B*FH
-
6. Data: 2004-02-09 11:00:50
Temat: Re: Kolejna kompromitacja mBanku
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>
On Thu, 05 Feb 2004 18:23:20 +0100, devnull <d...@n...net>
wrote:
>Richard Branson, twórca VIRGIN, która odniosła niebywały sukces, ma na ten
>temat inne zdanie...
>
>Podstawowy problem polega na tym, że obie strony nie zawsze pamiętają, że ważny
>jest po prostu szacunek.
>Żaden pracownik nie jest instytucją. Przejście na "ludzkie fale" w kontakcie
>przynosi zwykle ułatwienie komunikacji i jej większą skuteczność :)"
A, to ten co dla niego Mike Oldfield na płycie Amarok wystukal morsem
tekst fuck off RB? ;)
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
_______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356