eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Kolejna kompromitacja mBanku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2004-02-02 15:30:36
    Temat: Kolejna kompromitacja mBanku
    Od: "Bigbrada" <b...@g...pl>

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=115
    942&t=115838&v=f

    Nie ma to jak konsekwencja.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2004-02-02 15:44:29
    Temat: Re: Kolejna kompromitacja mBanku
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 2 Feb 2004 15:30:36 +0000 (UTC), "Bigbrada"
    <b...@g...pl> wrote:

    >http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=11
    5942&t=115838&v=f
    >Nie ma to jak konsekwencja.

    Ludziki piszą tam, że to kompromitacja. Nie kompromitacja, tylko
    normalne bankowe traktowanie klienta (jak zaraz napisze pewnie pare
    osób). Hehe ... na stronie aktualności nie było wzmianki o awarii ...
    tia.

    pzdr,
    Dentarg na urlopie zdrowotnym ;)

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com


  • 3. Data: 2004-02-02 15:58:12
    Temat: Re: Kolejna kompromitacja mBanku
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On Mon, 2 Feb 2004 15:30:36 +0000 (UTC), "Bigbrada"
    <b...@g...pl> wrote:

    >http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=11
    5942&t=115838&v=f
    >
    >Nie ma to jak konsekwencja.

    Mi się najbardziej podoba dół strony:

    Aby odpowiedzieć na którąś z wiadomości powyżej wybierz opcję: Drzewo


    Na drzewo! ;) LOL
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356


  • 4. Data: 2004-02-05 17:23:20
    Temat: Re: Kolejna kompromitacja mBanku
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Mon, 2 Feb 2004 15:30:36 +0000 (UTC), "Bigbrada" <b...@g...pl>
    wrote:

    >http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=11
    5942&t=115838&v=f
    >
    >Nie ma to jak konsekwencja.

    Obecnie pojawila sie taka wypowiedz pracownika mbanku:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=116
    871&t=116871&v=f
    "Autor: Ania (Intranet ...)
    Data: 04-02-05 11:27

    AP napisał(a):
    > Zasada pierwsza i podstawowa w biznesie - KLIENT MA ZAWSZE
    > RACJE - to bardzo bolesna i przykra zasada i dopoki jej sie
    > nie zaakceptuje nie powinno sie niczego sprzedawac.
    Richard Branson, twórca VIRGIN, która odniosła niebywały sukces, ma na ten
    temat inne zdanie...

    Podstawowy problem polega na tym, że obie strony nie zawsze pamiętają, że ważny
    jest po prostu szacunek.
    Żaden pracownik nie jest instytucją. Przejście na "ludzkie fale" w kontakcie
    przynosi zwykle ułatwienie komunikacji i jej większą skuteczność :)"

    Jakos tego szacunku do klienta nie bylo widac w ostatnich posunieciach mbanku i
    w stylu wprowadzenia tych zmian.

    A Richard Branson to akurat jest czlowiek elokwentny, wiec to tez do obecnej
    postawy mbanku nie pasuje:
    http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artyk
    ul=1468&Strona=1

    dn




  • 5. Data: 2004-02-08 21:34:53
    Temat: Re: Kolejna kompromitacja mBanku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    devnull <d...@n...net> writes:

    > AP napisał(a):
    >> Zasada pierwsza i podstawowa w biznesie - KLIENT MA ZAWSZE
    >> RACJE - to bardzo bolesna i przykra zasada i dopoki jej sie
    >> nie zaakceptuje nie powinno sie niczego sprzedawac.
    > Richard Branson, twórca VIRGIN, która odniosła niebywały sukces, ma na ten
    > temat inne zdanie...
    >
    > Podstawowy problem polega na tym, że obie strony nie zawsze pamiętają,
    > że ważny
    > jest po prostu szacunek.

    To zalezy od profilu dzialalnosci. Sklep z pietruszka powinien - dla
    wlasnego dobra - stosowac zasade #1. Domyslam sie jednak, ze Mr. Branson
    oraz firmy podobne do Virgin nie odnioslyby z tej zasady specjalnych
    korzysci, dla nich z pewnoscia lepiej jest budowac kontakty z klientami
    na zasadach wzajemnego szacunku.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH


  • 6. Data: 2004-02-09 11:00:50
    Temat: Re: Kolejna kompromitacja mBanku
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On Thu, 05 Feb 2004 18:23:20 +0100, devnull <d...@n...net>
    wrote:

    >Richard Branson, twórca VIRGIN, która odniosła niebywały sukces, ma na ten
    >temat inne zdanie...
    >
    >Podstawowy problem polega na tym, że obie strony nie zawsze pamiętają, że ważny
    >jest po prostu szacunek.
    >Żaden pracownik nie jest instytucją. Przejście na "ludzkie fale" w kontakcie
    >przynosi zwykle ułatwienie komunikacji i jej większą skuteczność :)"


    A, to ten co dla niego Mike Oldfield na płycie Amarok wystukal morsem
    tekst fuck off RB? ;)

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1