eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKolejna kompromitacja mBanku › Re: Kolejna kompromitacja mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news-fra1.
    dfn.de!npeer.de.kpn-eurorings.net!in.100proofnews.com!in.100proofnews.com!nsnmr
    ro1-lo.nuria.telefonica-data.net!nsnmrro2-lo.nuria.telefonica-data.net!not-for-
    mail
    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kolejna kompromitacja mBanku
    Date: Thu, 05 Feb 2004 18:23:20 +0100
    Organization: -
    Lines: 35
    Message-ID: <9...@4...com>
    References: <bvlqes$oqi$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 1.red-80-39-175.pooles.rima-tde.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nsnmrro2-gest.nuria.telefonica-data.net 1076001800 28892 80.39.175.1 (5 Feb
    2004 17:23:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...nuria.telefonica-data.net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Feb 2004 17:23:20 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:283294
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 2 Feb 2004 15:30:36 +0000 (UTC), "Bigbrada" <b...@g...pl>
    wrote:

    >http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=11
    5942&t=115838&v=f
    >
    >Nie ma to jak konsekwencja.

    Obecnie pojawila sie taka wypowiedz pracownika mbanku:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=116
    871&t=116871&v=f
    "Autor: Ania (Intranet ...)
    Data: 04-02-05 11:27

    AP napisał(a):
    > Zasada pierwsza i podstawowa w biznesie - KLIENT MA ZAWSZE
    > RACJE - to bardzo bolesna i przykra zasada i dopoki jej sie
    > nie zaakceptuje nie powinno sie niczego sprzedawac.
    Richard Branson, twórca VIRGIN, która odniosła niebywały sukces, ma na ten
    temat inne zdanie...

    Podstawowy problem polega na tym, że obie strony nie zawsze pamiętają, że ważny
    jest po prostu szacunek.
    Żaden pracownik nie jest instytucją. Przejście na "ludzkie fale" w kontakcie
    przynosi zwykle ułatwienie komunikacji i jej większą skuteczność :)"

    Jakos tego szacunku do klienta nie bylo widac w ostatnich posunieciach mbanku i
    w stylu wprowadzenia tych zmian.

    A Richard Branson to akurat jest czlowiek elokwentny, wiec to tez do obecnej
    postawy mbanku nie pasuje:
    http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artyk
    ul=1468&Strona=1

    dn



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1