-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.pozna
n.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!wsisiz.edu.pl!pm.waw.pl!defiant.
pm.waw.pl!not-for-mail
From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Kolejna kompromitacja mBanku
Date: Sun, 08 Feb 2004 22:34:53 +0100
Organization: The Palace of Youth in Warsaw
Lines: 20
Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
References: <bvlqes$oqi$1@inews.gazeta.pl>
<9...@4...com>
NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1076276093 19037 195.116.170.36 (8 Feb 2004 21:34:53 GMT)
X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Feb 2004 21:34:53 +0000 (UTC)
Cancel-Lock: sha1:bMLIHCAcU3RP8kOLZVhBpAc2pF4=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:284180
[ ukryj nagłówki ]devnull <d...@n...net> writes:
> AP napisał(a):
>> Zasada pierwsza i podstawowa w biznesie - KLIENT MA ZAWSZE
>> RACJE - to bardzo bolesna i przykra zasada i dopoki jej sie
>> nie zaakceptuje nie powinno sie niczego sprzedawac.
> Richard Branson, twórca VIRGIN, która odniosła niebywały sukces, ma na ten
> temat inne zdanie...
>
> Podstawowy problem polega na tym, że obie strony nie zawsze pamiętają,
> że ważny
> jest po prostu szacunek.
To zalezy od profilu dzialalnosci. Sklep z pietruszka powinien - dla
wlasnego dobra - stosowac zasade #1. Domyslam sie jednak, ze Mr. Branson
oraz firmy podobne do Virgin nie odnioslyby z tej zasady specjalnych
korzysci, dla nich z pewnoscia lepiej jest budowac kontakty z klientami
na zasadach wzajemnego szacunku.
--
Krzysztof Halasa, B*FH
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.04 11:00 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?