  • 11. Data: 2010-05-28 12:45:36
    Temat: Re: Kolejna "kosmiczna" prognoza Wojciecha Białka
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    A zarobiłeś chociaż trochę na prognozach Dembowskiego?
    Ostatnimi czasy zdarza mi się go czytać i szczerze mówiąc lepszego antywskaźnika
    to ze świecą szukać...

  • 12. Data: 2010-05-28 13:12:27
    Temat: Re: Kolejna
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    W tym wypadku masz rację, było ewidentnie widać jak gruby pakuje Longi, a drobni
    mu S podają na tacy :)

  • 13. Data: 2010-05-28 13:29:47
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "stu"

    >W tym wypadku masz rację, było ewidentnie widać jak gruby pakuje Longi, a
    >drobni
    > mu S podają na tacy :)

    oświeć proszę po czym konkretnie to rozpoznałeś

  • 14. Data: 2010-05-28 13:31:30
    Od: "jp" <k...@p...onet.pl>

    XXL 1,czy uważasz,że kapitał zachodni jest taki głupi,że wchodzi do Polski
    przy dolarze 3.40 a nie 2.80?
    2.Prognozy p.Białka są obserwacjami,zresztą genialnymi i
    wymagającymi olbrzymiej wiedzy i jeśli dla Ciebie się nie sprawdzają to
    najpewniej znaczy,że nie potrafisz z nich korzystać.To jeden z
    genialniejszych analityków ,który przewidział rozpoczęcie fal wzrostowych i
    załamanie w 2007-8.
    3.Prognozy p.Białka sprawdzają się statystycznie na ile statystyka
    określa Giełdę.
    pozdrawiam,sympatyk mądrości p.Białka

  • 15. Data: 2010-05-28 13:38:55
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Mam dobrą szklaną kulę, która widzi kiedy ONI kupują :)

  • 16. Data: 2010-05-28 15:02:21
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Odlicz inflacje i bedzie na zero.

    D.

  • 17. Data: 2010-05-28 17:34:53
    Od: sorden <s...@s...com>

    XXL wrote:

    > Jako ciekawostkę wklejam prognozę W.Białka zamieszczoną w dzisiejszym
    > "Parkiecie". Właściwie trudno to nazwać prognozą bo W.Białek w swoich
    > analizach bazuje prawie wyłącznie na analogiach z przeszłości na zasadzie
    > porównań z aktualną sytuacją.
    >
    > Ja nie znam prognozy Białka, która się sprawdziła. Ta z dzisiejszego
    > "Parkietu" wydaje się całkowicie "księżycowa" (wzrost WIG20 od lipca
    > 2010r. w ciągu 2-3 miesięcy o ponad 40% !!!)

    Ja w takim razie jako ciekwostke podam kreski podeslane przez Piotra
    Kuczynskiego:

    http://pokazywarka.pl/ch62vv-3/

    --
    in

  • 18. Data: 2010-05-28 18:41:52
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ja nie znam prognozy Białka, która się sprawdziła.

    Co więc uzasadnia tę zagorzałą dyskusję?
    Nie interesują mnie prognozy długoterminowe, ale wstępnie mogę powiedzieć,
    że mam zupełnie inne zdanie. Muszę popatrzeć jeszcze raz, jeżeli taki
    autorytet...

    pozdrawiam
    kc

  • 19. Data: 2010-05-28 19:36:21
    Od: macieks <m...@g...com>

    Dla jest tylko jeden analityk godny zaufania.

    Nazywa się Pan Średnia, a jego zastępca to Pan Linia-Prosta
    :)

    Właśnie Pan Linia-Prosta dzwonił do mnie po 20:00 w sprawie SP500 i
    EURUSD. Jak gadał o EURUSD to coś trzeszczało, więc nie wiem czy miał
    racje
    :):):):)

  • 20. Data: 2010-05-28 20:22:53
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On May 28, 7:34 pm, sorden <s...@s...com> wrote:
    > Ja w takim razie jako ciekwostke podam kreski podeslane przez Piotra
    > Kuczynskiego:
    >
    > http://pokazywarka.pl/ch62vv-3/

    Póki się ten RGR nie wybije, to tylko pogaduchy/zgadywanki/
    teoretyzowanki dla rozrywki.
    Ja nie jestem analitykiem, a też tak umiem:
    http://my.jetscreenshot.com/1372/20100312-igz1-114kb