  • 21. Data: 2010-05-28 21:03:56
    Temat: Re: Kolejna "kosmiczna" prognoza Wojciecha Białka
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    dziegiec wrote:

    > Póki się ten RGR nie wybije, to tylko pogaduchy/zgadywanki/
    > teoretyzowanki dla rozrywki.
    > Ja nie jestem analitykiem, a też tak umiem:
    > http://my.jetscreenshot.com/1372/20100312-igz1-114kb

    Mnie się twoja opcja wydaje bardziej prawdopodobna.

  • 22. Data: 2010-05-28 21:15:52
    Od: sorden <s...@s...com>

    Delfino Delphis wrote:

    > Mnie się twoja opcja wydaje bardziej prawdopodobna.

    I dlatego raczej sie nie sprawdzi ;)

    --
    in

  • 23. Data: 2010-05-28 22:43:24
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 28 Maj, 11:07, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > BTW jest tutaj ktos kto zarobil na fundach? (pomijam glosy przedstawicieli
    > handlowych bankow, bo wiadomo, ze oni na pewno zarobili).
    Sądzę, że jest takich sporo.
    Raczej mozna sie spytać o ile więcej by zarobili inwestując
    samodzielnie.
    Lub i nie..zależy...

  • 24. Data: 2010-05-29 08:21:24
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On 28 Maj, 23:15, sorden <s...@s...com> wrote:

    kb

    > I dlatego raczej sie nie sprawdzi ;)

    Ja proroctw nie grywam, z tego co czytam, to Delfino też nie.
    Ale pogdybać sobie możemy niczym prawdziwi analitycy, a co! ;)

  • 25. Data: 2010-05-29 12:13:24
    Temat: Re: Kolejna
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    > XXL 1,czy uważasz,że kapitał zachodni jest taki głupi,że wchodzi do Polski
    > przy dolarze 3.40 a nie 2.80?

    no nie wiem
    za 3.40 kupią więcej niż za 2.80.

  • 26. Data: 2010-05-31 13:17:54
    Od: sorden <s...@s...com>

    nazgul wrote:

    > no nie wiem
    > za 3.40 kupią więcej niż za 2.80.

    Dobrze, ze wprowadzili w koncu matematyke na maturze...

    --
    in

  • 27. Data: 2010-05-31 13:29:53
    Od: k...@p...onet.pl

    > Dobrze, ze wprowadzili w koncu matematyke na maturze...
    >
    > --
    > in
    Jedno z pytan bylo:
    wybierz z liczb: 11 32 678 3 4 999 96 1000 7 dwie liczby trzycyfrowe

    zatem trudna matura

    sprawdzanie ..trwa.

    kroovka

  • 28. Data: 2010-06-18 07:34:46
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Kolejna porcja giełdowych pogadanek W.Białka z dzisiejszego "Parkietu".

    http://www.parkiet.com/artykul/940493__Druga_Norwegi
    a__i_WIG_na_poziomie_500_tys__pkt_.html