  • 1. Data: 2003-06-17 13:55:52
    Temat: Komisja do Spraw Pożyczek i Kredytów Studenckich
    Od: "Kamil D." <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    W jaki sposób można się skontaktować z organem wymienionym w temacie?
    Nie znalazłem w sieci żadnego adresu, telefonu czy chociażby maila.

    Kamil D.@Red_P206
    k...@g...pl
    GG#1328918

  • 2. Data: 2003-06-17 14:26:12
    Od: "alexander" <a...@o...pl.NOSPAM>

    > W jaki sposób można się skontaktować z organem wymienionym w temacie?
    > Nie znalazłem w sieci żadnego adresu, telefonu czy chociażby maila.

    Zadzwon do Parlamentu Studentow
    www.psrp.org.pl
    Standardowo przewodniczacy PSRP i drugi "delegat" wchodza w sklad komisji.