  • 1. Data: 2003-06-17 13:51:25
    Temat: pomocy
    Od: "Splinter" <e...@d...df>

    Witam wszystkich

    Poszukuje jakiegos tekstu "stronotworczego" do pracy dyplomowej na temat
    wdrozenia systemu bankowosci elektronicznej w banku. Mam wiekszosc aspektow
    technicznych ale bardzo malo takich z cyklu "motywy wdrozenia" itp - a
    termin zwrotu juz niedaleko. Promotor kazal tutaj sporo nalac ale juz nie
    mam pomyslow.

    Pomozecie?

    Pozdrawiam
    Zdesperowany student

  • 2. Data: 2003-06-17 13:52:47
    Temat: Re: pomocy
    Od: "Splinter" <n...@p...onet.pl>

    zapomnialem o ewntualnym mailu n...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-06-17 14:04:09
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tue, 17 Jun 2003 15:51:25 +0200 "Splinter" <e...@d...df> wrote:

> [...]
    > technicznych ale bardzo malo takich z cyklu "motywy wdrozenia" itp - a
    > termin zwrotu juz niedaleko. Promotor kazal tutaj sporo nalac ale juz nie

    Motywy wdrozenia:

    - widzimisie szefostwa (albo innych wplywowych)
    - biznes case (obnizenie kosztow i takie tam)
    - chec dogonienia konkurencji ("bo Oni tak maja")
    - utrzymanie/zdobycie pozycji danego segmentu klienta....
    itd.

    Swobodnie mozna kilka stron nalac...

  • 4. Data: 2003-06-17 19:45:12
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    szukales w Gazecie Bankowe albo Banku?
    Nie wiem czy ja mam takie szczescie - ale tego na tony mozna zdobyc ;)