  • 1. Data: 2005-05-23 17:19:55
    Temat: Komornik i ROR
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Mam takie pytanie: delikwent ma rachunek ROR z przyznanym limitem
    kredytowym. Na rachunku jest stan bliski zera. Czy w razie zajęcia ROR przez
    komornika może on zabrać tylko to, co jest na plusie, czy też może wybrać do
    wysokości limitu kredytowego?
    Jacek

  • 2. Data: 2005-05-23 18:03:45
    Temat: Re: Komornik i ROR
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez
    > komornika może on zabrać tylko to, co jest na plusie, czy też może wybrać

    Może zająć wszystko poza kwotę wolną od zajęć komorniczych (chyba 4-ro
    krotność średniej krajowej)

    Darek

  • 3. Data: 2005-05-23 19:19:19
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    [..]

    > Może zająć wszystko poza kwotę wolną od zajęć komorniczych (chyba 4-ro
    > krotność średniej krajowej)
    >
    > Darek

    Kredyt brałeś dla siebie nie dla komornika. W dniu wpłynięcia zajęcia może
    zabrać Ci tylko nadwyżkę, która przekracza kwotę j.w.
    Jest jeden szkopuł: komornik może zabrać Ci późniejsze wpływy na rachunek
    przekraczające kwotę wolną od zajęć, nawet jeśli spłacą w międzyczasie
    kredyt.

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 4. Data: 2005-05-23 20:31:03
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Kredyt brałeś dla siebie nie dla komornika. W dniu wpłynięcia zajęcia może

    wpływy też mam dla siebie a nie dla komornika
    komornika nie obchodzi skąd ma pieniądze i zabierze też z kredytu

    Darek

  • 5. Data: 2005-05-23 21:35:02
    Od: " NewsGroup(penfuhrer)" <n...@g...pl>

    Bank wykona egzekucję tylko z aktywów, czyli tego, co jest na plusie. Z
    kredytu może skorzystać tylko za zgodą klienta. Sprawdzone w praktyce.