  • Data: 2003-08-26 10:32:51
    Temat: Koniec z kredytem
    Od: "ARO" <a...@b...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc !
    Właśnie spłaciłem kredyt w euro ;))) i nigdy wiecej , moze oprocentowanie
    jest przewidywalne ( u mnie korygowane eurowibor), ale jaki bank sobie
    ustala kurs to skandal , ostatnia rate splacilem po bankowym kursie
    sprzedazy dewiz który wyniósł wczoraj 4,4454 podczas gdy indeksacja NBP była
    4,36
    Jezeli bede musial juz brac kredyt tylko w złotowkach
    Swoja droga ciesze sie bardzo ze juz to mam za soba bo widmo drugiej
    Argentyny wisi juz bardzo blisko.
    Moi znajomi którzy spłacają kredyty , maja teraz wiecej do splaty niz jak
    brali kredyt , wpadaja w depresje .

    Pozdrawiam Andrzej