  • Date: Sat, 03 Nov 2007 13:37:48 +0100
    From: Michal Raczko <U...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Konto dodatkowe sluzace jako skarbonka

    Witam,

    czy jest jakis bank, ktory oferuje prowadzenie konta i przelewy krajowe
    za darmo. Pobiera jedynie oplate za wydanie i/lub uzytkowanie karty
    debetowej do rachunku, ale nie wymaga posiadania takiej karty? Chce
    zalozyc konto dodatkowe - skarbonke. Glowne konto juz mam. Teraz chce
    zalozyc konto gdzie bede sobie mogl przelewac pieniadze, ktore bede na
    cos tam sobie zbieral. Nie jest mi potrzebna do niego karta bankomatowa,
    bo jak juz uzbieram, to przeleje na konto glowne. Karta bankomatowa moze
    wiec byc dowolnie platna - byle bank nie wymagal jej wyrobienia przy
    zakladaniu konta. Za to zeby prowadzenie konta i przelewy byly darmo.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko