  • 11. Data: 2007-11-03 18:33:31
    Temat: Re: Konto dodatkowe sluzace jako skarbonka
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michal Raczko napisał(a):
> [...]
    > za darmo. Pobiera jedynie oplate za wydanie i/lub uzytkowanie karty
    > debetowej do rachunku, ale nie wymaga posiadania takiej karty? Chce
    > zalozyc konto dodatkowe - skarbonke. Glowne konto juz mam. Teraz chce
    > zalozyc konto gdzie bede sobie mogl przelewac pieniadze, ktore bede na
    > cos tam sobie zbieral. Nie jest mi potrzebna do niego karta bankomatowa,
    > bo jak juz uzbieram, to przeleje na konto glowne. Karta bankomatowa moze
    > wiec byc dowolnie platna - byle bank nie wymagal jej wyrobienia przy
    > zakladaniu konta. Za to zeby prowadzenie konta i przelewy byly darmo.

    Polecam mBank. Przelew platny 50 gr ale konto idealnie nadaje sie na
    skarbonke : darmowy eMax+ (4,5 %), do tego zwykly eMax. Karta debetowa
    darmowa. Prowadzenie tez.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2007-11-03 18:34:50
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    VW Plus Konto

    MichalL

  • 13. Data: 2007-11-03 21:40:53
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    Michal Raczko wrote:
> [...]
    > wiec byc dowolnie platna - byle bank nie wymagal jej wyrobienia przy
    > zakladaniu konta. Za to zeby prowadzenie konta i przelewy byly darmo.

    WItam,

    ja polece Polbank - ich konto oszczednosciowe idealnie nadaje sie do
    odkladania kaski na cos
    lub BGZ - nie placi sie za nic, karta jest 2 pln za miesiac, ale nie
    trzeba jej wyrabiac. System internetowy OK

    MBanku nie polecam, jakos tak zalatwienie czegokolwiek tam przekracza
    moje umiejetnosci komunikacyjne

    (Zeby nie bylo, konta mam w kazdym z tych bankow)

    Pzdr

    Piotrek

  • 14. Data: 2007-11-05 08:24:46
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 03 Nov 2007 22:40:53 +0100, Piotrek \"Alchemik\" napisał(a):

    > ja polece Polbank - ich konto oszczednosciowe idealnie nadaje sie do
    > odkladania kaski na cos

    Podstawowy problem z Polbankiem jest taki, że w tej chwili trwa promocja.
    I nikt nie wie jak będą wyglądały opłaty gdy się skończy.

  • 15. Data: 2007-11-10 13:04:27
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    jureq wrote:

    > Podstawowy problem z Polbankiem jest taki, że w tej chwili trwa promocja.
    > I nikt nie wie jak będą wyglądały opłaty gdy się skończy.

    Wydaje mi sie, ze w kazdym banku tabela oplat i prowizji jest niezalezna
    od konta i jak zmienia oplaty, to bedzie inaczej niz jak sie podpisuje
    umowe :(

    Piotrek

  • 16. Data: 2007-11-14 22:33:00
    Od: d...@w...info

    On 5 Lis, 09:24, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > Dnia Sat, 03 Nov 2007 22:40:53 +0100, Piotrek \"Alchemik\" napisa (a):

    > Podstawowy problem z Polbankiem jest taki, e w tej chwili trwa promocja.
    > I nikt nie wie jak b d wygl da y op aty gdy si sko czy.

    A kto Ci takich bzdur nagada e jest promocja.
    Polbank zniós op aty za konto gotówkowe w czerwcu a co do rachunku
    oszczedzaj cego od pocz tku dzia alno ci w Polsce ten rachunek by
    bezp atny.
    Nie wprowadzaj ludzi w b d jak nie masz o czym poj cia.
    Bo w a nie negatywne opinie tworz si przez g upie plotki.
    Po owa negatywnych opinii zapewne powsta a na zasadzie...
    Bo s ysza em od kolegi znajomego, którego córka za o y a konto w
    Polbanku e tam jest np... promocja :?)