  • 1. Data: 2007-12-30 19:14:33
    Temat: Konto firmowe z kartą dla pracowników
    Od: "KG" <k...@g...pl>

    Witam
    Szukam konta firmowego [możliwie najtańszego - mała firma] z taką opcją, by
    można było wyrobić kartę kredytową [albo debetową VE] dla pracownika.
    Oczywiście z niezależnym limitem ustalanym dla tej karty [czyli zdecydowanie
    odpada opcja jak w mbanku: dodanie pracownika jako współwłaściciela do konta
    itp, itd].

    Możecie polecić coś ciekawego? Z góry dzieki

    pozdrawiam, KG

  • 2. Data: 2007-12-30 19:32:17
    Temat: Re: Konto firmowe z kartą dla pracowników
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Gru, 19:14, "KG" <k...@g...pl> wrote:

    > Możecie polecić coś ciekawego? Z góry dzieki

    Sprawdz Lukasbank

  • 3. Data: 2007-12-30 22:05:29
    Od: jacko <j...@n...orange.pl>

    KG pisze:

    > Możecie polecić coś ciekawego? Z góry dzieki

    może w inteligo założyć subkonta, pozamawiać do nich karty, wpłacić tyle
    ile wynosi "limit" każdego pracownika :)
    tylko nie wiem czy da się zamówić inne nazwisko niż swoje na tych kartach

  • 4. Data: 2007-12-31 13:45:52
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "jacko" <j...@n...orange.pl> napisał

    > tylko nie wiem czy da się zamówić inne nazwisko niż swoje na tych kartach

    nie da się.

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 5. Data: 2007-12-31 18:39:29
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    KG napisał(a):
> [...]
    > itp, itd].
    >
    > Możecie polecić coś ciekawego? Z góry dzieki

    w BZ WBK możesz założyć osobne konto do każdej karty, na karcie jest
    wtedy nazwa firmy i imię i nazwisko pracownika (lub innej osoby dla
    ktorej ma byc karta wydana) i te osoby nie muszą być na Kracie Wzorów
    Podpisów

  • 6. Data: 2007-12-31 18:44:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Gru, 19:14, "KG" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > itp, itd].
    >
    > Możecie polecić coś ciekawego? Z góry dzieki

    Jeszcze mozna rozwazyc karty prepaid - i zasilanie pod przewidywane
    potrzeby.

  • 7. Data: 2007-12-31 19:16:07
    Od: "Klaudiusz Gawlik" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > owanie
    > a do konta

    > Jeszcze mozna rozwazyc karty prepaid - i zasilanie pod przewidywane

    Dzięki wszystkim za porady. Właśnie dziś czytałem o karcie prepaid BZWBK. Może
    to się nada :)

    --
    pozdrawiam, KG

  • 8. Data: 2008-01-01 13:52:29
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Klaudiusz Gawlik napisał(a):

    > Dzięki wszystkim za porady. Właśnie dziś czytałem o karcie prepaid BZWBK. Może
    > to się nada :)

    tylko nie we wszystkich oddziałach ja dostaniesz - idź od razu do
    jakiegoś dużego, bo te mniejsze nie mają wyboru dużego