    From: Nexus <n...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt Bank - autoryzacja
    Date: Tue, 05 Nov 2002 10:24:36 +0100

    Mialem nastepujace zdarzenie.
    Rzecz dziala sie w Poznaniu, w ekspozyturze KB na Winogradach.
    Mialem tam lokate w Euro, okolo700 i poszedlem ja zlikwidowac.
    Usiadlem i mily pan zapytal mnie o nazwisko, a pozniej o date
    urodzenia. Znalazl numer lokaty, nastepnie wyszukal jakis kod (chyba
    CIV-ale tylko slyszalem nazwe), a nastepnie przekazal sprawe pani
    siedzacej obok szafy z pieniedzmi, praktycznie metr dalej, bo to mala
    ekspozytura. Ta wypowiedziala moj adres i zapytala czy sie zgadza.
    Nastepnie dokonala wyplaty. Pokwitowalem, ale nikt nie ogladal mojego
    podpisu. Jedno euro z jakimis groszami wydano mi w zlotowkach po
    bardzo lichym kursie, bo nie mieli drobnych, to przezyje, ale tylko u
    nich mnie tak potraktowali, a likwidowalem juz inne walutowe lokaty.
    Ale, to ze nikt nawet nie sprawdzil mojego dowodu i podpisu to juz
    naprawde przesada. Na koniec zapytalem sie kobiety czy to normalne, ze
    nikt nie poprosil mnie o dowod os., albo inny dokument , udala
    zdziwiona, a nastepnie odparla z wyrazna niechecia, ze myslala iz
    uczynil to kolega. Kolega patrzyl sie w monitor i nie zareagowal na
    moje pytanie.
    Mysle ze na tym zakonczy sie moja znajomosc z KB.
    A mialem wobec nich wieksze plany.
    fizyk