  • 11. Data: 2009-07-11 08:25:36
    Temat: Re: Kredyt Bank - nowy TOiP
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Rozumiem, że Ci łyso, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem?

    nie łyso, bo akurat potrafie sie przyznac do takich rzeczy co nie zmienia
    faktu
    ze z KB korzystaja (z rora) kretyni.
    Nie dosc ze płatny (i to dosc sporo) to nieoprocentowany i platne przelewy,
    przez net ni emozna wydrukowac potwierdzenia przelewu i historia jak juz tu
    wspominano jest w pol roku
    wstecz.

    Czyli jak napisał jack, placisz za to ze pozyczasz bankowi kase i nic w
    zamian nie dostajesz.

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 12. Data: 2009-07-12 12:03:47
    Od: Gniewko <s...@s...com>

    W dniu 2009-07-10 14:55, *wspolna-flaszka.pl* napisał(a) co następuje:

    > tylko kretyn (lub ktos z musu) ma otwartego rora w kredyt banku, jak mi mama
    > powiedziala ile za niego placi
    > miesiecznie to az mi sie z zalu plakac chcialo. Czyste frajerstwo.

    Mam tam Ekstrakonto VIP za 12,99 miesięcznie w programie "Razem"
    (standardowo 15,99). Dwie karty do bankomatu gratis. Grubo ponad cztery
    tysiące bankomatów w kraju gratis. Dostęp do konta przez internet gratis,
    przelewy i inne operacje robione przez internet gratis. Historia rachunku do
    pół roku wstecz w zupełności mi wystarcza, bo na bieżąco zapisuję sobie na
    dysku potwierdzenia operacji, które wykonuję w necie. Do tego dochodzi
    ubezpieczenie NNW na 20k gratis przez cały okres posiadania rachunku i
    całkiem niezły pakiet Assistance z którego już też miałem okazję skorzystać
    gdy w weekend rozwalił mi się zamek w drzwiach. W placówce banku nie bywam
    praktycznie wcale bo tego nie potrzebuję, więc najnowsze podwyżki raczej
    mało mnie dotkną. Jeśli to wszystko kosztuje mnie 12,99 na miesiąc to nie
    uważam się za kretyna. Proponuję dobrze zapoznać się z ofertą banku i
    dopiero potem ewentualnie oczerniać tych, którym ta oferta odpowiada.
    Uprzedzając Twoją kontrargumentację wcale nie uważam że jest to najlepsza
    oferta na rynku. Mnie po prostu satysfakcjonuje.

    --
    *Gniewomir*
    Uważaj aby twój język nie obciął Ci głowy - przysłowie arabskie

  • 13. Data: 2009-07-12 12:11:31
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    >Mam tam Ekstrakonto VIP za 12,99 miesięcznie w programie "Razem"
    >(standardowo 15,99). Dwie karty do bankomatu gratis. Grubo ponad cztery
    >tysiące bankomatów w kraju gratis.

    WOW

    > Dostęp do konta przez internet gratis,

    WOW

    >przelewy i inne operacje robione przez internet gratis.

    WOW (tyle ze te gratis nie dotyczy wszystkich typow kont)

    >Historia rachunku do pół roku wstecz w zupełności mi wystarcza, bo na
    >bieżąco zapisuję sobie na dysku potwierdzenia operacji, które wykonuję w
    >necie.

    WOW
    przy takim podejsciu w ogole nie musi byc historii bo mozesz codziennie
    zapisywac

> [...]
    >najnowsze podwyżki raczej mało mnie dotkną. Jeśli to wszystko kosztuje mnie
    >12,99 na miesiąc to nie uważam się za kretyna.

    pochwal sie jeszcze wysokoscia oprocentowania i policz ile dokladnie na tym
    tracisz

  • 14. Data: 2009-07-12 12:42:19
    Od: Gniewko <s...@s...com>

    W dniu 2009-07-12 14:11, *wspolna-flaszka.pl* napisał(a) co następuje:

    > WOW (tyle ze te gratis nie dotyczy wszystkich typow kont)
    > WOW
    > przy takim podejsciu w ogole nie musi byc historii bo mozesz codziennie
    > zapisywac

    Już myślałem że to Twój pies odpisuje swoim *WOW* na mój wpis :-)

    > pochwal sie jeszcze wysokoscia oprocentowania i policz ile dokladnie na tym
    > tracisz

    Rachunek bieżący jest do obracania pieniędzmi a nie do zarabiania. Ja
    zarabiam na kontraktach terminowych a nie podniecam się 6 procentowymi
    lokatami czy KO bez podatku belki.

    --
    *Gniewomir*
    Wierzę mocno że nauka i pokój w końcu osiągną tryumf nad ciemnotą i wojną,

  • 15. Data: 2009-07-12 13:45:07
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    >Już myślałem że to Twój pies odpisuje swoim *WOW* na mój wpis :-)

    niestety nie mam obecnie psa :)
    Wymieniasz jako zalety elelmenty ktore sa w standardzie w innych bankach.

    >Rachunek bieżący jest do obracania pieniędzmi a nie do zarabiania. Ja
    >zarabiam na kontraktach terminowych a nie podniecam się 6 procentowymi
    >lokatami czy KO bez podatku belki.

    Jednak chyba lepiej zarobic 5 czy 10 zl i miec darmowe ulsugi o ktorych
    piszesz (procz nw, ale i to mozna tanio kupic)
    niz doplacac do interesu, a przelewy darmowe sa w koncie vip w gore, w
    nizszych (czyli standardowych !) sa platne!

  • 16. Data: 2009-07-12 19:36:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
> [...]
    > niz doplacac do interesu, a przelewy darmowe sa w koncie vip w gore, w
    > nizszych (czyli standardowych !) sa platne!

    A co to za różnica czy się raz na miesiąc zarobi 10 PLN z odsetek czy
    też się nie zarobi i dodatkowo straci 10-20 PLN na opłatach bankowych ?
    IMO żadna, bo to co są za pieniądze ? Założę się każdy w jakiś głupi
    sposób co miesiąc traci znacznie więcej.

    Takie rzucanie się o opłaty i walka z nimi ma jedynie sens w imię zasad,
    bo wymierne korzyści z tego żadne.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2009-07-12 19:44:34
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mithos"
> [...]
    > miesiąc traci znacznie więcej.
    >
    > Takie rzucanie się o opłaty i walka z nimi ma jedynie sens w imię zasad,

    O! Dobitnie napisane!
    Pozdr.
    A.

  • 18. Data: 2009-07-12 20:06:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    [....]

    > Takie rzucanie się o opłaty i walka z nimi ma jedynie sens w imię
    > zasad, bo wymierne korzyści z tego żadne.

    IMO nie do końca. Trzeba po prostu patrzeć czy te 10 jest warte
    wydania. Jeśli ma to spowodować, że do bankomatu trzeba jechać na drugi
    koniec miasta, albo tracić 3 razy więcej czasu na obsługę systemu to
    oczywiście się nie opłaci. Ale jeśli można bez problemu i dodatkowego
    czasu zmienić lub "dokooptować" inny bank - to po co płacić.
    Zresztą: czy jesteś jeszcze klientem Multi i dlaczego nie?
    KJ

    --
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 19. Data: 2009-07-12 20:54:00
    Od: Gniewko <s...@s...com>

    W dniu 2009-07-12 15:45, *wspolna-flaszka.pl* napisał(a) co następuje:

    > Jednak chyba lepiej zarobic 5 czy 10 zl i miec darmowe ulsugi o ktorych
    > piszesz (procz nw, ale i to mozna tanio kupic)
    > niz doplacac do interesu [...]

    Oczywiście że lepiej zarobić niż stracić dlatego zawsze trochę kasy trzymam
    na Koncie Oszczędnościowym albo w Funduszu Pieniężnym, który rentownością
    przebija już niejedną lokatę i KO.

    > a przelewy darmowe sa w koncie vip w gore, w
    > nizszych (czyli standardowych !) sa platne!

    Zrób sobie eksperyment i policz sobie ile średnio kasuje Cię Twój bank na
    teoretycznie darmowym rachunku ROR przy założeniu że aktywnie z niego
    korzystasz (przelewy, stałe zlecenia i ich ew. modyfikacje, operacje kartą
    płatniczą itp.). Ciekawy jestem czy nie wyjdzie Ci koszt około 10-15 złotych
    miesięcznie. Czy nie warto wtedy zrezygnować ze standardowego rachunku i
    przerzucić się na takiego VIP'a za 13,00 zł na miesiąc? Dla mnie było warto
    i nie czuję się z tego powodu kretynem.
    EOT.

    --
    *Gniewomir*
    Księżyc częściej niż słońce rodzi sceny gorące.

  • 20. Data: 2009-07-12 21:13:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Zresztą: czy jesteś jeszcze klientem Multi i dlaczego nie?

    Jeszcze jestem.

    Likwiduję się niebawem. Poza tym ja pewne rzeczy robię "dla zasady".

    --
    Mithos