  • 11. Data: 2011-08-05 10:45:29
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny -ING
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:8ipsg8-nkb.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...

    > DB niestety wciska konto za 25zl/miesiac i karte za 5zl/miesiac

    Jak pytałem na początku czerwca to było 25zł, kilka dni temu 12zł (jakieś
    nowe).
    Co do karty nie pamiętam.
    P.G.

  • 12. Data: 2011-08-05 20:22:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak pytałem na początku czerwca to było 25zł, kilka dni temu 12zł
    > (jakieś nowe).
    > Co do karty nie pamiętam.
    > P.G.

    konto jest to samo, ale teraz klient płaci za nie mniej, bez tego konta
    kredyt w DB jest drogi

    poza tym aktualnie jest promocja w DB, przez pierwszy rok marża 0,5%!
    niezależnie od LTV ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2011-08-05 20:24:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-08-05 11:29, Marx pisze:

    > a jak duże są te zniżki?
    > bo z tego co pisze na stronie "oferty nie łączą się" czyli obojętnie
    > który wariant wybiorę to i tak już nic więcej nie uzyskam
    > Marx

    prowizja nowy klient 1,8%
    klient stały 1,4%
    bankowość prywatna 0,8%

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2011-08-08 06:08:12
    Od: "dziejek7" <d...@w...pl>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    Zastanawiam się czy nie zrobić tak:
    Pogadać z przedstawicielem ING, dopytać się o wszystko a potem załatwić
    kredyt przez Invigo. Zaleta taka, że jak zwrócą mi 900zł, to prowizja
    wyniesie mnie 1,5% a nie 1,8%. Zawsze coś...
    Co myślicie o takim rozwiązaniu?

  • 15. Data: 2011-08-08 06:59:35
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-08-08 08:08, dziejek7 pisze:

> [...]
    > kredyt przez Invigo. Zaleta taka, że jak zwrócą mi 900zł, to prowizja
    > wyniesie mnie 1,5% a nie 1,8%. Zawsze coś...

    Tak trzeba robić!
    :)
    Jeśli mam zamiar kupić jakieś ustrojstwo za >1kpln, to najpierw idę do
    wypasionego salonu, gdzie więcej jest sprzedawców, niż klientów i udając
    durnia zadaję mnóstwo pytań pozwalając się oprowadzać. Rozmowę nagrywam.
    Potem idę do domu i robię research w necie, po czym wybieram najtańszą z
    wybranych ofert.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 16. Data: 2011-08-08 07:41:37
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 08.08.2011 08:08, dziejek7 wrote:
> [...]
    > kredyt przez Invigo. Zaleta taka, że jak zwrócą mi 900zł, to prowizja
    > wyniesie mnie 1,5% a nie 1,8%. Zawsze coś...

    pytanie czy invigo ma ING w ofercie?
    Marx