  • Data: 2012-08-29 20:30:20
    Temat: Kredyt hipoteczny - gdzie warto zajrzeć, co omijać?
    Od: "Robert" <a...@p...jak.trzeba> szukaj wiadomości tego autora

    Żona marudzi i marudzi... - no i chyba się poddam ;-)
    Chyba czas kupić dom/szereg, bo mieszkanie staje się za ciasne...

    Podpowiecie, który bank wg Was jest teraz "liderem" w ofercie kredytowej?
    Potrzeby w okolicach 0,45-0,5 mln.
    Okres kredytowania raczej najdłuższy z możliwych - będę chciał go skracać
    ewentualnymi nadpłatami kapitału.

    Warto korzystać z usług doradców typu Expander czy Open Finance? Może innego
    doradcę polecacie?
    Dawno nie babrałem się w tematach kredytowych - pierwszy kredyt mieszkaniowy
    spłaciłem dość dawno i żyłem sobie spokojnie...

    Na co zwrócić szczególną uwagę? Który bank omijać szerokim łukiem?
    Rzućcie garścią podpowiedzi.