  • Data: 2012-08-30 23:21:31
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - gdzie warto zajrzeć, co omijać?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-30 20:06, Sławomir Szyszło pisze:
    > Dnia Wed, 29 Aug 2012 20:30:20 +0200, "Robert" <a...@p...jak.trzeba>
    > wklepał(-a):

    witam

    nie ma szansy, aby wskazać bank lub banki (bo warto złożyć 2-3 wnioski)
    bez danych dot. finansów (dochody i zobowiązania), sytuacji rodzinnej
    oraz określenia rodzaju nieruchomości

    daj znać na priva to napiszę jakie dane są potrzebne, aby dokonać
    analizy i zbadać zdolność kredytową

    do kilkunastu banków nie ma sensu chodzić, bo jak wszędzie zaczną badać
    BIK to sobie sporą szkodę zrobisz

    w każdym razie służę pomocą ;-)

    ps
    jutro podpisuję umowę w banku z jednym forumowiczem z pbb, mam nadzieję,
    że będzie zadowolony i z procesu kredytowego i z warunków jakie uzyskał,
    są o wiele lepsze niż w banku, w którym sam złożył wniosek

    --
    pozdrawiam
    RobertS