eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt hipoteczny na budowę domu odroczony pod hipotekę mieszkania › Kredyt hipoteczny na budowę domu odroczony pod hipotekę mieszkania
    From: "Pawel" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt hipoteczny na budowę domu odroczony pod hipotekę mieszkania
    Date: Tue, 20 Feb 2007 12:22:40 +0100

    Chcę wybudować dom - koszt inwestycji 600 tys zł. Mam mieszkanie nie
    obcążone hipoteką o wartości rynkowej 900 tys. zł
    Niestety nie moge najpierw sprzedać mieszkania żeby uzyskac pieniądze na
    budowę domu bo nie będe miał gdzie mieszkać. Dom planuję postawić do końca
    2008 roku.
    Czy są banki które udzielą mi kredytu - może jakiegoś z odroczoną
    płatnością - spłata kredytu po wybudowaniu domu i sprzedaniu mieszkania.

    Interesuje mnie żeby nie spłacać kredytu w trakcie budowy domu. Jest coś
    takiego?

    pl