  • 1. Data: 2010-03-23 18:17:33
    Temat: (info) Polbank era konkurs wSPAniały
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wrzuciłbym tu z chęcią info, ale strona oczywiście we flashu zrobiona,
    także nic z tego.

    Na szybkiego przeglądnąłem i ten, kto w danym tygodniu, zarejestruje
    najwięcej transakcji, wygrywa wyjazd do SPA a dalsze miejsca to kilka
    nagród rzeczowych.

    Regulamin tutaj:
    https://ssl.ergo-marketing.pl/polbank/Regulamin.pdf

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-03-23 18:27:49
    Temat: Re: (info) Polbank era konkurs wSPAniały
    Od: xbartx <b...@h...net>

    A przy rejestrowaniu transakcji na końcu sprytne:

    "1. zapoznałem/am się z Regulaminem konkursu "Rodzinny weekend z Kartą
    Polbank-Era" (dalej "Regulamin") i akceptuję jego warunki;
    2. wyrażam zgodę na administrowanie i przetwarzanie przez EFG Eurobank
    Ergasias S.A. (...)

    bla bla bla

    Wyrażam również zgodę na administrowanie i przetwarzanie przez
    Koordynatora Konkursu, zgodnie z Ustawą, moich danych osobowych podanych
    przeze mnie dobrowolnie w niniejszym formularzu rejestracyjnym w celu
    informowania mnie o produktach i usługach oferowanych przez Organizatora
    Konkursu, w tym dla celów związanych z organizacją kolejnych loterii
    promocyjnych, konkursów lub promocji Organizatora Konkursu."

    Z tego co pamiętam, to jest chyba niezgodne z ustawą podpinanie do zgody
    na regulamin zgody marketingowy atak spamowy?

    Xenocide