  • 1. Data: 2010-03-23 21:19:20
    Temat: Toyota Bank - zepsuli transakcje online?
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    Witam,

    Mam to konto pare lat i jestem pewny, że kiedyś przelewy wewnętrzne
    (karta, konto oszcz.) oraz między kontami TB szły online 24/7. Zlecone
    przelewy zewnętrzbe też pojawiały się w ciągu minuty, choć oczywiście
    wychodziły z eliksirem. Od jakiegoś czasu jednak coś zepsuli - wszystko
    zlecone wieczorem (tak po 19 na ogół robie) jest wykonywane następnego
    dnia dopiero, wcześniej nie ma śladu. Co się stało?

    Wysłałem do nich zapytanie ale o dziwo zniknęło (nie wysłało się) -
    ponowię, ale może ktoś już zna szczegóły?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-26 09:36:17
    Temat: Re: Toyota Bank - zepsuli transakcje online?
    Od: "K Surowiec" <krzysztof.surowiec@WYTNIJ_TOtoyota-fs.com>

    Panie Piotrze,

    Przelewy zlecone po 21:00 są przekazywane do realizacji w kolejnym dniu.
    Jeżeli jednak Pana uwaga dotyczy przelewu zleconego przed godzina 21, bardzo proszę o
    kontakt z Telefoniczną Obsługą Klienta w celu wyjaśnienia tego przypadku.

    pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof Surowiec,
    Toyota Bank

  • 3. Data: 2010-03-26 17:30:10
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-26 10:36, K Surowiec wrote:
> [...]
    o kontakt z Telefoniczną Obsługą Klienta w celu wyjaśnienia tego przypadku.

    Oooo...
    Kolejny bank na pbb ! :-)

    witrak()

  • 4. Data: 2010-03-26 18:18:39
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Oooo...
    > Kolejny bank na pbb ! :-)

    Pewnie wszystkie działające w Polsce tu siedzą albo pracownicy choćby
    prywatnie wpadają od czasu do czasu ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2010-03-26 18:25:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Oooo...
    > Kolejny bank na pbb ! :-)

    To moze i ja sie w koncu doczekam odpowiedzi na reklamacje zlozona 817 dni
    temu ;). Moze nawet przesla do BIKu informacje, ze karta kredytowa u nich
    zostala zamknieta 2 lata temu :). Eeeee... jakos w to nie wierze...

    MK