  • Data: 2003-12-05 09:23:54
    Temat: Kredyt mieszkaniowy w BPH - czy warto?
    Od: "Tomaszek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przymiezam sie do Kredytu na zakup mieszkania i warunki w BPH jakie mi
    proponuja wydaja mi sie b. atrakcyjne.
    oprocentowanie: Wibor + 1.55 marzy banku, a wiec nie wiele chyba, prowizja
    za udzielenie 1% od wartosci, za ewentualne przewalutowanie 0,75%,
    wiecej rzadnych prowizji nie ma, no i okres b. krotki zalatwienia do 2tyg
    decyzja itd, w miesiac powinno sie udac,
    Prosze o opinie - ja mieszkam w malym miasteczku i nie mam zawiele
    mozliwosci do sprawdzenia innych bankow, bylem PekaoSA, PKOBP, BZWBK i
    Spóldzielczym, tutaj wydaje mi sie jest najuczciwiej:)
    pozdr i prosze o opinie

    Marek