  • Data: 2003-12-05 09:55:07
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w BPH - czy warto?
    Od: "Tomasz Bogacz" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przymiezam sie do Kredytu na zakup mieszkania i warunki w BPH jakie mi
    > proponuja wydaja mi sie b. atrakcyjne.
    > oprocentowanie: Wibor + 1.55 marzy banku, a wiec nie wiele chyba, prowizja
    > za udzielenie 1% od wartosci, za ewentualne przewalutowanie 0,75%,
    > wiecej rzadnych prowizji nie ma, no i okres b. krotki zalatwienia do 2tyg
    > decyzja itd, w miesiac powinno sie udac,
    > Prosze o opinie - ja mieszkam w malym miasteczku i nie mam zawiele
    > mozliwosci do sprawdzenia innych bankow, bylem PekaoSA, PKOBP, BZWBK i
    > Spóldzielczym, tutaj wydaje mi sie jest najuczciwiej:)
> [...]
    Witam,

    Sam wlasnie dostalem kredyt w BPH. Rzeczywiscie w porownaniu do innych
    bankow kredyt jest raczej atrakcyjny, zwlaszcza w CHF przy wiekszym wkladzie
    wlasnym niz minimalny. Samo zalatwienie kredytu przebiega w sposob dosc
    nieudolny, widac ze bank ma jeszcze wiele przyzwyczajen z czasow PRLu i
    chyba niespecjalne doswiadczenie w kredytach hipotecznych.

    TB