  • 1. Data: 2004-07-29 18:10:20
    Temat: Kredyt na rozpoczęcie działalności?
    Od: "Włodek" <w...@w...pl>

    Witam!

    Może ktoś tu mógłby mi pomóc i poradzić bo już pół roku szukam i nie mogę
    znaleźć. W którym banku lub innej instytucji mógłbym dostać kredyt w
    wysokości około 100 tyś na rozpoczecie działalności gospodarczej?

  • 2. Data: 2004-07-29 19:29:06
    Temat: Re: Kredyt na rozpoczęcie działalności?
    Od: "www.Banki.pl" <i...@b...pl>

    > Może ktoś tu mógłby mi pomóc i poradzić bo już pół roku szukam i nie mogę
    > znaleźć. W którym banku lub innej instytucji mógłbym dostać kredyt w
    > wysokości około 100 tyś na rozpoczecie działalności gospodarczej?

    A jakie mozesz zaoferowac zabezpieczenie ?
    Masz rodzine na utrzymaniu ?
    Moze cos wiecej ?!
    Co to za dzialalnosc gospodarcza ? Jakis biznes plan ?

    Karol
    www.Banki.pl

  • 3. Data: 2004-08-03 07:05:41
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    > znaleźć. W którym banku lub innej instytucji mógłbym dostać kredyt w
    > wysokości około 100 tyś na rozpoczecie działalności gospodarczej?

    Zapomnij! Ja chciałem tylko 10 tys. i nie dało sie załatwić w żadnym
    banku. Raczej poszukaj jakiejś instytucji w rodzaju "Fundusz
    Wspierania Inicjatyw Gospodarczych", "Inkubator przedsiębiorczości"
    itp. Ale tam raczej - jak Ci dadzą - to parę tysięcy tylko.

    Jak jesteś z Pomorza Środkowego to Ci mogę na priv przesłac pare
    telefonów.

    Grzexs