  • 1. Data: 2004-07-29 18:20:05
    Temat: przelewy z karty, ale...
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Witajcie,

    czy znacie może jakiś serwis internetowy gdzie można zrobić / zlecić
    przelew, a należność ściągną sobie z karty kredytowej? Kiedyś chyba dało się
    tak w PayU, ale już nie można doładowywać sobie środków w tym serwisie.
    Muszę zrobić przelew, a jeszcze kasa nie przyszła na konta, ale mam wolny
    limit na kredytówce. Dziękuję za wszelkie informacje.

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77114020040000300224907057
    50102055581111129345400064
    73213000043001027768700001

  • 2. Data: 2004-07-29 18:27:21
    Temat: Re: przelewy z karty, ale...
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Muszę zrobić przelew, a jeszcze kasa nie przyszła na konta, ale mam wolny
    > limit na kredytówce. Dziękuję za wszelkie informacje.

    jakbys mial KK z BPH to tam mozna to zrobic

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-07-29 18:44:09
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    :
    : jakbys mial KK z BPH to tam mozna to zrobic
    :
    No wiem że ich karta ma takie udogodnienia, ale niestety mam VC Lukasa...

  • 4. Data: 2004-07-29 20:04:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:cebf5e$cm2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    się
    > tak w PayU, ale już nie można doładowywać sobie środków w tym serwisie.

    ???
    Dlaczego nie mozna?
    Co sie zmienilo?
    Nie mozna placic karta?