    From: " " <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ksiązeczka mieszkaniowa
    Date: Sat, 29 Oct 2005 09:30:06 +0000 (UTC)

    Witam
    Mam pytanie. Posiadam ksiazeczke mieszkaniowa zalozona w 1986 roku. Obecnie
    jest na niej 2500zl. Czy jesli od roku juz na nia nie wplacam (przerwana
    ciaglosc) to trace cos na premii? czy jesli te pieniadze pragnalbym
    przeznaczyc na cele inne niz mieszkaniowe to to nie dostane premii
    gwarancyjnej? (moze wiecie ile mniej wiecej moze ona wyniesc) (wiem moga mi
    naliczyc ale to kosztuje;p ). Warto ja likwodowac? czy zaczekac jeszcze do
    momentu jak bede kupowal mieszkanie (moze za 10 lat lody jestem;p )i wtedy
    premnia itp bedzie duzo wyzsza?

    pozdrawiam