  • 1. Data: 2011-03-12 17:42:40
    Temat: Kto ma sklerozę?
    Od: a...@v...pl

    Pokazały się nowe spoty reklamowe PiS. Jak ja dobrze pamiętam to Kaczyńscy
    wchodzili w skład AWS, który wprowadzał reformę emerytalną, więc o co w tych
    spotach chodzi??? Jeżeli nawet nie, to za tą reformę odpowiada związek
    Solidarność, który teraz jest zapleczem PiS. Czy ci ludzie już krzty honoru nie
    mają???

  • 2. Data: 2011-03-12 18:39:52
    Temat: Re: Kto ma sklerozę?
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spotach chodzi??? Jeżeli nawet nie, to za tą reformę odpowiada związek
    > Solidarność, który teraz jest zapleczem PiS. Czy ci ludzie już krzty

    Honor i polityka?
    Masz dziwne skojarzenia- spróbuj sił w kabarecie :)

    --
    marfi

  • 3. Data: 2011-03-14 00:31:13
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > spotach chodzi??? Jeżeli nawet nie, to za tą reformę odpowiada związek
    > Solidarność, który teraz jest zapleczem PiS. Czy ci ludzie już krzty

    Chodzi o robienie wody z mózgu ludziom. Nasi rodacy, to w kupie ciemna masa
    więc strategia jest skuteczna.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/