  • 1. Data: 2007-10-30 00:29:50
    Temat: Które banki biorą pod uwage przychody a nie dochody...
    Od: "Ernst" <e...@o...pl>

    ...przy udzielaniu kredytu na zakup nieruchomości na tzw "firmę" - w tym
    przypadku na jednoosobową DG na książce przychodów i rozchodów. Czy jakieś
    banki poza POLBANKiem w ten sposób ustalają zdolność kredytową?
    Pzdr
    Erni

  • 2. Data: 2007-10-30 06:02:56
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > przypadku na jednoosobową DG na książce przychodów i rozchodów. Czy jakieś
    > banki poza POLBANKiem w ten sposób ustalają zdolność kredytową?
    > Pzdr
    > Erni

    VW bank bieże to co klientowi badziej pausje

    jkolina

  • 3. Data: 2007-10-30 10:30:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ernst" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ...przy udzielaniu kredytu na zakup nieruchomości na tzw "firmę" - w tym
    > przypadku na jednoosobową DG na książce przychodów i rozchodów. Czy jakieś
    > banki poza POLBANKiem w ten sposób ustalają zdolność kredytową?

    A to ciekawe jaki jest sens brania przychodow a nie dochodow? (przy KPiR).
    Przeciez diametralnie inaczej jest przy sprzedazy a inaczej przy uslugach.
    Czyzby wiedzieli, ze ludziska kombinuja z kosztami ile wlezie i wszystko
    staraja sie przepuszczac przez "firme"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-10-31 11:30:06
    Od: "Ernst" <e...@o...pl>

> [...]
    > Czyzby wiedzieli, ze ludziska kombinuja z kosztami ile wlezie i wszystko

    A co gdy kupujesz coś dużego lub coś dużego budujesz? To od razu
    "kombinujesz"?? Ja miałem bardzo duże inwestycje w zeszłym roku które w
    efekcie spowodowały stratę w księgowości!

  • 5. Data: 2007-10-31 17:54:02
    Od: "Ernst" <e...@o...pl>

    > VW bank bieże to co klientowi badziej pausje

    Niestety ten bank nie udziela kredytów hipotecznych na zakup nieruchomości!

  • 6. Data: 2007-10-31 17:58:19
    Od: "jkolinna" <k...@w...plNOSPAM>

    > Niestety ten bank nie udziela kredytów hipotecznych na zakup
    > nieruchomości!

    Co każe Ci tak śondzić?

    jk

  • 7. Data: 2007-11-01 18:17:35