  • 1. Data: 2007-10-29 20:20:27
    Temat: Loteria VISA - cos sie im popsulo...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    No i VISA ma kolejną promocję. Niby nic niezwykłego, loteria jak zwykle -
    ale chyba tym razem szwankuje im więcej rzeczy niż zwykle ;)
    Po wypełnieniu formularza na visapromotions.net przychodzą podwójne maile
    do każdej transakcji. Zgłaszałem to, ale póki co bez odzewu.

    Ale dzisiaj to już przegięcie. Wprowadzam transakcję z 27.10, a tu zonk -
    nie przeszła. Jeszcze raz - nic. No i widzę, a tu na dole czerwonymi
    literami:

    "Informujemy, że w promocji biorą udział transakcje dokonane między
    15.10.2007 r. a 26.10.2007 r."

    Hmm, chyba się im lekko popierniczyło... Sprawdziłem na wszelki wypadek -
    jak najbardziej, promocja trwa do 31.12. Czyżby chcieli zniechęcić ludzi do
    rejestrowania transakcji za darmo na stronie www?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 2. Data: 2007-10-29 20:53:26
    Temat: Re: Loteria VISA - cos sie im popsulo...
    Od: "Jan-w" <j...@W...gazeta.pl>

    W poprzednim konkursie po pracowitym wklepywaniu do komputera, wygrałem!
    Zadzwonili do mnie, poprosili o adres do wysłania formularzy związanych z
    odbiorem nagrody, odebrałem, wysłałem i na tym się skończyło. Potem nawet na
    e-maile nie odpowiadali. Więcej nie dam się nabrać. Wolę już konkurs w Citi,
    gdzie porównuje się kod autoryzacji z numerem swojej karty. Bez żadnego
    wysyłania. Nagrody od 500 zł (chyba) do Audi TT.

  • 3. Data: 2007-10-30 10:52:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ale dzisiaj to już przegięcie. Wprowadzam transakcję z 27.10, a tu zonk -
    > nie przeszła. Jeszcze raz - nic. No i widzę, a tu na dole czerwonymi
    > literami:

    The next lottery is tonight!!!

    You're special. You've been chosen.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-10-30 13:26:44
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

> [...]
    > literami:
    >
    > "Informujemy, że w promocji biorą udział transakcje dokonane między

    kliknij f5 na stronie visapromotions.net i będzie działo poprawnie

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl

  • 5. Data: 2007-10-30 19:22:23
    Od: Jarosław A. Sokół <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan-w" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odbiorem nagrody, odebrałem, wysłałem i na tym się skończyło. Potem nawet
    [...]

    Wygrałeś ręcznik ?
    Niewiele straciłeś - do mnie przyszły te papiery. Po przeczytaniu
    wyrzuciłem.
    W stosunku do poprzednich konkursów (rok temu też wygrałem :-) przybyło
    zdecydowanie upowaznień i zezwoleń do przetwarzania i publikacji danych,
    wykorzystywania wizerunku itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Jarosław A. Sokół

  • 6. Data: 2007-10-31 06:50:23
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 30 Oct 2007 14:26:44 +0100, Karol Żwiruk napisał(a):

    > kliknij f5 na stronie visapromotions.net i będzie działo poprawnie

    Hoho, nawet poprawili te powiadomienia mailowe :)

    Pozdrawiam,