  • 11. Data: 2005-08-30 15:18:05
    Temat: Re: Który bank tak intensywnie szuka pracowników?
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    > Bo w Szczecinie moze byc tyle ludzi w kazdej placowce, ze sie nie
    > wyrabiaja. A w Swinoujsciu moze byc zupelnie inaczej.
    >
    > W Wawie w samym centrum jest tez kilka placowek Citi, a kolejki sa w
    > nich zawsze. Rok temu stalo sie czasem z 30 minut. A teraz to pewneie i
    > dluzej.

    Spiesze wyjaśnić że czas oczekiwania w placówce w Swinoujsciu
    wynosił minimum 10 minut, najczęściej obsługiwała JEDNA osoba
    a trzy inne zalegiwały na zapleczu.
    Szacuje że koszt utrzymania takiego oddziału wynosił około 15 K PLN
    łącznie z czynszem i płacami pracowników, więc w sumie aż tak wiele
    kont nie trzeba było prowadzić aby utrzymać rentowność placówki.
    Jak wyczytałem na stronach bankier.pl na zachodzie Europy
    jedna placówka obsługuje średnio 2000 klientów, u nas jest to 5000
    Fakt że 2000 Niemców z pewnością posiada więcej kasy...

    Pozdrawiam
    Art

  • 12. Data: 2005-08-31 00:35:01
    Od: Varg <v...@m...pl>

    Rafał Krupiński <r...@m...com> wrote:

    > ja widziałem, że szukają programistów, regularnie widze ich ogłoszenia

    Nie programistów tylko informatykierów do działu korporacyjnego ;))
    A 500 osób zwalniają głównie w detalu.

    --
    Frozen woods holding within the wisdom
    Forbidden spirit of war and our blood

  • 13. Data: 2005-08-31 00:36:15
    Od: Varg <v...@m...pl>

    Gniewomir <s...@s...pl> wrote:

    > Tu bym się zgodził bo jest jak wół napisane że to będzie nowy bank w Polsce.

    Francuzi chyba...

  • 14. Data: 2005-08-31 11:57:20
    Od: "news.futuro.pl" <e...@t...com.pl>

    :

    Juz pojawiła się informacja , że za tymi ogłoszeniami Bigram stoi bank z
    Grecji. Bedzie nowy bank w Polsce.

  • 15. Data: 2005-08-31 15:37:11
    Od: "Astroman" <zbigi[nie_spamuj]@op.pl>

    Użytkownik "news.futuro.pl" <e...@t...com.pl> napisał w
    wiadomości news:df45v0$43t$1@opal.futuro.pl...

    > :

    > Juz pojawiła się informacja , że za tymi ogłoszeniami Bigram stoi bank z
    > Grecji. Bedzie nowy bank w Polsce.
    A tu jest linka
    http://www.egospodarka.pl/10731,EFG-Eurobank-w-Polsc
    e,1,48,1.html

  • 16. Data: 2005-08-31 19:49:59
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Krupiński" <r...@m...com>
    napisał w wiadomości news:20050830122122.6aae3b0c@home...
    on Tue, 30 Aug 2005 11:49:27 +0200 "ST" <s...@w...pl> wrote:

    > W Gazecie Wyborczej ukazała się cała strona z ogłoszeniami jakiegoś banku
    > (ogłoszenia zamieszczone przez Bigram). Czy ktoś wie jaki bank na taką
    > skalę
    > szuka pracowników?

    BPH albo citek

    Gdybyście czytali PRNews, tobyście wiedzieli, że do Polski wchodzi grecki
    EFG Eurobank Erglasias (w Polsce będzie nosił nazwę EFG, no cóż za późno
    wszedł i Eurobank kupił Credit Agricole). Nie mam kontaktów w środowiskach
    bankowych, ale EFG jest wg. mnie pierwszym "podejżanym".

  • 17. Data: 2005-08-31 19:52:48
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

> [...]
    >
    > :

    > Juz pojawiła się informacja , że za tymi ogłoszeniami Bigram stoi bank z

    EFG Bank, tak najprawdopodobniej będzie się nazywał.

  • 18. Data: 2005-08-31 19:58:29
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Wed, 31 Aug 2005 21:49:59 +0200 "Paweł Nyczaj"
    <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "Rafał Krupiński" <r...@m...com>
    > napisał w wiadomości news:20050830122122.6aae3b0c@home...

    > BPH albo citek
    >

    > Gdybyście czytali PRNews, tobyście wiedzieli (...)

    o, witam pana redaktora ;)

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > KMFDM RADIO S/N: 0x0000005F

  • 19. Data: 2005-08-31 20:17:53
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Wed, 31 Aug 2005 21:49:59 +0200, na pl.biznes.banki, Paweł Nyczaj
    napisał(a):

    > Gdybyście czytali PRNews, tobyście wiedzieli, że do Polski wchodzi grecki
    > EFG Eurobank Erglasias (w Polsce będzie nosił nazwę EFG, no cóż za późno
    > wszedł i Eurobank kupił Credit Agricole).

    Nie Crédit Agricole bo oni kupili Lukasa tylko Société Générale.

    > Nie mam kontaktów w środowiskach
    > bankowych, ale EFG jest wg. mnie pierwszym "podejżanym".

    Kim jest ten EFG? :)

    pzdr
    konlin

  • 20. Data: 2005-08-31 20:31:57
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Gdybyście czytali PRNews, tobyście wiedzieli (...)

    o, witam pana redaktora ;)

    Nie jestem redaktorem ani w ogóle nie działam w zespole PRNews, ale czytam
    ich newsletter. PRNews chwali się, że czytają ich szefowie banków i wcale
    temu się nie dziwię, bo widać, że ludzie z PRNews mają dojścia w środowisku
    bankowym (w każdym razie mam takie uzasadnione wrażenie).