  • 1. Data: 2009-05-27 18:58:11
    Temat: Ku wolności!!!
    Od: k...@o...pl

    Witam,
    a cóż to nikt nie wspomina, że szykuje się nowa napaść wolnych ludzi na
    zwyrodnialców. Kraj, w którym ludzie wpieprzają chwasty ma nowoczesną armię
    zdolną zagrozić spokojnemu i bogatemu narodowi Korei płd. Trzeba będzie znowu
    utopić tryliony dolarów, aby przekonać ciemiężony naród, że ich ukochany
    przywódca nie był ukochany. Skąd my to znamy? Kiedyś jednak to było znacznie
    prostsze. Wystarczyło wysłać kilku zbrojnych i głosić nawracanie pogan, a teraz
    na dzikusów z dżungli cały świat będzie musiał zrobić ściepę.

  • 2. Data: 2009-05-27 19:10:35
    Temat: Re: Ku wolności!!!
    Od: a...@v...pl

> [...]
    teraz
    > na dzikusów z dżungli cały świat będzie musiał zrobić ściepę.

    Coś w tym jest. Nie wiem czy dobrze pamiętam ale:
    kryzys- wojna w Jugosławii, kryzys- wojna w Iraku teraz Korea, a w przyszłości?
    Iran czy co?

  • 3. Data: 2009-05-28 06:06:53
    Temat: Re: Ku wolno
    Od: michaça <t...@p...pl>

    na miejscu Chin sam bym spacyfikowal Koree bo jak usiaki sie za to wezma to znow
    beda mieli powod do dodrukowania tryliona $ (jak w czasie wszystkich poprzednich
    wojen) a to oznacza, ze makulatura w rekach Chin jeszcze bardziej straci na wartosci

  • 4. Data: 2009-05-28 06:14:51
    Od: H5N1 <m...@t...aster.pl>

    Dnia Thu, 28 May 2009 08:06:53 +0200, michaça raczył(a) był(a) napisać:

> [...]
    > to znow beda mieli powod do dodrukowania tryliona $ (jak w czasie
    > wszystkich poprzednich wojen) a to oznacza, ze makulatura w rekach Chin

    W szczególności, że Chińczyków grzeją tysiące armat wycelowanych w Seul...