  • 1. Data: 2009-05-27 16:47:14
    Temat: depozyty na fw20 - ile teraz
    Od: bOUNCeErR <b...@g...pl>

    Czolem,

    Ile teraz wynosza, bo cos nie moge na szybko znalezc na googlu. :(

    --
    pzdr,
    bOUNCeErR

  • 2. Data: 2009-05-27 16:56:31
    Temat: Re: depozyty na fw20 - ile teraz
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Ile teraz wynosza, bo cos nie moge na szybko znalezc na googlu. :(
    >
    > --
    > pzdr,
    > bOUNCeErR

    A co się stało ?

    pzdr
    DArs

  • 3. Data: 2009-05-27 17:13:49
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    bOUNCeErR <b...@g...pl> napisał(a):

    > Ile teraz wynosza, bo cos nie moge na szybko znalezc na googlu. :(

    http://www.kdpw.com.pl/rozliczenia/pliki/izba/wdz.xl

    kc

  • 4. Data: 2009-05-27 17:15:26
    Od: bOUNCeErR <b...@g...pl>

    kc pisze:

    > http://www.kdpw.com.pl/rozliczenia/pliki/izba/wdz.xl
    >
    > kc

    dzieki

  • 5. Data: 2009-05-27 21:23:15
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    To nawet nie wiesz gdzie szukać info o depozytach?!?!?!?!?!
    Dombrek

  • 6. Data: 2009-05-28 11:08:16
    Od: bOUNCeErR <b...@t...pl>

    On May 27, 6:56 pm, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > A co się stało ?

    Nic sie nie stalo. Przygotowuje sie do zajecia pozycji na potencjalne
    wskazanie AT i chce wplacic tylko tyle kasy ile potrzebuje, bo po co
    trzymac forse na nieoprocentowanym koncie. A ze kawal czasu nie gralem
    na polskich futach, to nie wiedzialem jaka jest wysokosc depozytu
    wlasciwego.

    --
    pzdr,
    bOUNCeErR

  • 7. Data: 2009-05-28 11:10:02
    Od: bOUNCeErR <b...@t...pl>

    On May 27, 11:23 pm, "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    xls

    > To nawet nie wiesz gdzie szukać info o depozytach?!?!?!?!?!
    > Dombrek

    Wiem gdzie - na googlach. Tylko jakos cos googiel ostatnio stracil
    nieco na swojej sile, a moj makler jakos tak malo intuicyjnie
    zamiescil odpowiednie info i nie moglem znalezc.

    Anyway, juz znalazlem i wiem wszystko.

    --
    pzdr,
    bOUNCeErR