    From: "Włodziu" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kwota pobrana 2 razy z KK
    Date: Mon, 14 Sep 2009 13:55:07 +0200

    No i stało się. Po prawie 10 miesiącach bezproblemowego korzystania z KK w
    końcu zaistniał pierwszy problem ;)

    Wchodzę na historię operacji i widzę, że mam pobraną dwa razy tą samą kwotę.
    Co prawda pamiętam, że był problem z terminalem i musiałem dwa razy
    wprowadzać PIN, bo nie było połączenia czy coś w ten deseń ale widzę, że
    jednak połączenie było za każdym razem.

    Co teraz? Uderzać najpierw do banku, czy do sklepu?

    Jak by ktoś już to przerabiał to byłbym wdzięczny za pomoc. Dodam, że bank
    to WBK jak by miało znaczenie.