eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLGnet hasło akceptacji transakcji - proszę o pomoc :(LGnet hasło akceptacji transakcji - proszę o pomoc :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Robert" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: LGnet hasło akceptacji transakcji - proszę o pomoc :(
    Date: Tue, 3 Dec 2002 13:37:14 +0100
    Organization: Internet Cable Provider News Server
    Lines: 36
    Message-ID: <asi8i1$rik$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c33-99.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1038919041 28244 62.21.33.99 (3 Dec 2002 12:37:21 GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Dec 2002 12:37:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:215912
    [ ukryj nagłówki ]

    W zeszłym tygodniu zablokowałem konto LGnet wpisując trzykrotnie błędne
    hasło DOSTĘPU (logowania - pomyliłem z innym bankiem).

    Po rozmowach z konsultantami przyszła kartka zawierająca ID klienta (stare,
    niezmienione), nowe hasło dostępu oraz nowe hasło akceptacji transakcji.

    Po reaktywowaniu kanału telefonicznie zalogowałem się starym ID i tym hasłem
    z kartki, kazało zaraz zmienić hasło dostępu, zmieniłem.

    Dostęp działa OK.

    Natomiast nie działa ani stare ani nowe (to z kartki) hasło akceptacji
    transakcji :(

    Objawia się to tym, że jak definiuje testowy przelew, próbuję potwierdzić
    hasłem akceptacji transakcji pojawia się błąd: "wystąpił problem, złe
    hasło".

    OK, ide do Ustawien, hasla, probuje zmienic haslo akceptacji transakcji ze
    starego na zupelnie nowe własne albo z nowego z kartki na zupelnie nowe
    wlasne, i w obu przypadkach dostaje komunikat: "haslo nie zostalo zmienione,
    zle haslo lub nazwa uzytkownika (sic!)".

    Co teraz robić?

    Miał już tak ktoś i co zrobił?

    Pomóżcie proszę!


    --
    Robert
    To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1