  • Data: 2010-01-22 01:41:45
    Temat: Likwidcaja konta w BZ WBK
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zajszł ja dziś do BZWBK

    - poproszę zamknąć moje konto
    - a po czemu ?
    - bo *ujowy bank jesteście ...
    - BLA BLA BLA ... poleciało marketingiem
    - Jak już powiedziełem - likwiduję konto, może Pani wypełnić
    formalności ?
    - Ok ... stuk stuk stuk (napie*dala w klawiaturę) ... i tu
    pojawiają się kłopoty ...

    - dlaczego Pan likwiduje konto ?
    - Bo TAK
    - ale musi Pan podać przyczynę ...
    - dlaczego ?
    - no bo Pan musi
    - nie muszę ...
    - musi Pan
    - nie ... ok ... Dlaczego muszę ?
    - bo takie są wymogi ...
    - czyje ?
    - ... yyyy ... no takie są ...
    - czyje ?
    - no ... odgórne ...
    - ale czyje odgórne ?
    - ... no ... prezesa banku ...
    - no ok, skoro są, to niech Pani pisze: BO PREZES BANKU BZ WBK
    JEST HUJOWY ...
    - Ale ja nie mogę tak napisać ...
    - no ale chciała Pani poznać przyczynę - to podałem - proszę
    pisać ...
    - ale ja nie mogę ...
    - to proszę nic nie wpisywać - likwiduję i już
    - ale z jakiego powodu ?
    - no przecież powiedziałem ...
    - Ale nie mogę wpisać
    - ok, to niech pani pisze: interfejs internetowy jest
    nieintuicyjny, moim zdaniem stworzony dla debili ... każda
    procedura wymyślona przez BZ jest procedurą dla debili ... BZ
    KRADNIE ... gdy przyszedłem z zaświadczeniem od komornika o
    umorzeniu postępowania komorniczego nr KM XXX/XX nie odblokował
    mi konta bo nie miał kwitu od komornika (burdel w BZ -
    zawiadomienie do BZ poszło rok wcześniej) ... Poprosiłem o kwit
    o tym, że dalej blokujecie konto , więc dostałem go za 25 PL ...
    (centrala się jebła, i nie zdjęła blokady). Powalczyłem z
    komornikiem i przysłał znów zawiadomienie o umorzeniu egzekucji.
    Mimo tego, że konto było cały czas na 0 (nie zeszły żadne
    pieniądze z BZ) BZ raczył skasować 12 PLN za realizację zajęcia,
    którego nie było od roku ... a więc wracając do sedna: likwiduję
    konto, bo wasz bank jest hujowy ....
    - ok ... robię dyspozycję, proszę o numer telefonu
    - ale po co ?
    - no, żeby potwierdzić Panu, że Pana konto jest zlikwidowane ...
    - No ale zapłaciłem te 12 PLN chwilę temu za realizację zajęcia,
    którego nie było, nie podam tel, bo jeszcze jakiś marketingowy
    debili do mnie zadzwoni (podpis gdzie miałem złożyć
    obejmował"obowiązkową zgodę na działania marketingowe, innych
    wzorów nie było) ... Zatem podpisałem i poprosiłem od razu kwit
    do podpisu o wycofaniu zgody marketingowej ...
    - ale my takiego nie mamy, proszę dzwonić do centrali
    - Ale po co mam dzwonić ??? Przylazłem do oddziału w którym
    założyłem rachunek by się uwalnić od waszego debilnego b anku
    - No ale ja nie mogę ...

    HUJ mnie strzelił, zapłaciłem te nienależne 12 PLN, i
    zastanawiam się co dalej ... likwidowałem konta w kilku bankach,
    i BZ jest najbardziej popier*olonym ...

    Pytanie do doświadczonych przez w/w bank - zadzwonią do mnie po
    coś ?
    6008